25 Ağustos 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Dizi-Madhubala Ek Ishq Ek Junoon

Herkese tekrardan merhabalar...Türkçe alt yazısı çevrilmediği için izlemeyi bıraktığım harika bir Hint dizisi daha.Beni bu kadar etkileyen bi başka dizi daha oldu mu bilmiyorum.Gevezelik yapmayacağım (tabi başroldeki adam sapıklıkta) o yüzden hemen aldığım notlara geçiyorum.

Romantik anların yegan müziği bu dizide Deli Divane

Adam Arnav'dan psiko mnyk çıktı Yeşil Yol'da ki mnyağı görena kadar favori psikomdu :) Foever Rk :)

Adam alt tarafı oyuncu ama sanki küçük dağları o yarattı o nasıl bir ego yarabbi hayatımda böyle kendisine aşık bir adam görmedim.(Tabi kendisine aşık olması normal aslında o saçları yirim yirim.)

I Like It,Ahaa diye bir repliği var kızı duvara sıkıştırmışken bayıldım öldüm eridim ...

Hintçe+İngilizce+Arapça nasıl bir dil lan bu bu dizide aksanlar daha bi belirgin kafam 1 Tl oldu.

Yatak sahnesi süperdi.(Şimdi böyle diyince siz anlamadınız tabi izleyenlere acı biber+kaktüs diyeyim anlayın zaa yaşasın pislik Rk ! )

Adamın odası Arnav'ın kinden güzel olmasın vallahi mnyk güzeldi tabi bir de her yede kendi resmi vardı o ayrı konu.(Arnav 'ın odasından kendine özel havuz vardı daha ne olsun!)

Hint dizilerinde ki adamlar hep bi taş bakışlar hep bi yakıyo ama Rk'nın bakışlar tartışmazsız en psikosu ve ateşlisi...

Bir bölümde kızın kafasında az daha şişe kırıyordu mnyk RK ilk defa bir Hint dizisinde erkeğin bu kadar karalandığını gördüm bu kızın çektikleri yanında diğer kızların çektikleri oyun bahçesi kalır.

Dizinin son bölümleri saçmalığın daniskasıydı(bi göz attım) diziyi uzatıcaz diye Rk çıktı çıktı girdi başka adamlar araya girdi 3 kere evlendiler höh be...Hint dizilerinin tek kötü tarafı diziyi tadında bırakmayı bilmiyorlar.Gerçi başroldeki adam ve kız sette acayip kavga etmişler o yüzden Vivian (RK) çıktı diye duydum 2 sezondan oluşuyor dizi 2.sezon aynı oyuncular ama konu sapmış gitmiş bi şeyler olmuş saçmalık yani 1.sezon iyidir candır izleyebilirsiniz hatta kopamayabilirsiniz benden söylemesi...

Konusu:Madhubala film setinde doğmuş ve film sektörünün içinde büyümüş güzel bir genç kızdır. 
RK süperstar.. Film yıldızı.. İstediği her şeyi her an elde edebilecek bir güce sahip olan, şımarık, kendini beğenmiş, kendinden başka kimseye düşünmeyen, şöhretin getirdiklerini hayatının amacı olarak belirlemiş bir gençtir.
Padmini bir kız çocuğuna hamiledir. Ama kocası bir erkek çocuk istiyordur çünkü onun babasının isteği budur. Eğer erkek çocuk doğmazsa Balraj ne yapacaktır? Kız çocuğu doğar ve o minik kız Balraj'ın ölümüne neden olur. O kız Madhubaladır. Padmini, kızıyla birlikte Mumbai'ye göç ederler. Bebeği ve Balraj'ın ilk çocuğu 8 yaşındaki Trishna ile birlikte, Roma ve Shansher Malik'in film setlerinde sığınarak dublörlük yapmaya başlar.











3 yorum:

  1. Sette kavga ettikleri falan yok sırf diziyi karalamak için ýapilan hindistan medyasninn tamamen uydurmasindan baska bise degil kamera arkalarini izlersen surekli sakalastiklarini gorursun zaten mar jawan dansi kamera arkasinda drashti nin vivian a bir sarilmasi var ki.resmen kız tum samimiyetiyle adama sarıldı.Dizinin reytingleri baktılar ki tavan hemen bir karalama bunlatinda elleri ayaklari durmuyo vallahi bizim magazincilerden beterler.velhasıl vivian diziden kavga ettigi icin falan ayrilmadi senaryo geregi boyleydi kendisi de bir roportajinda acikliyor zaten.Neyse forever Rishabala Vishti

    YanıtlaSil
  2. Aynen kardeş katılıyorum nerden buluyorsunuz yok kavga etmişler falan iyice bir araştırsanız ne olduğunu görürüsünüz tamamen diziye yapılmış bir karalama kampanyası!! Kamera arkalarını izlerseniz 2.sezonun da kamera arkaları dahil anlarsınız ne demek istediğimi aşşşırrrıı tatlılar ya hu :)) Kamera arkasında Vivian ın (RK) munzur munzur Drashti ye (Madhubala) yaklaşması sonra Drashti nin gülme krizine girereek Vivian ın yanağına öpücük kondurması bakın kamera arkasnından bahsediyorum yanii :)) Ve Drashti sette Vivian ın hayatını kurtarmıştır bunu biliyor muydunuz? Spot lambası düşecekken Vivian ı bir hamlede son anda kurtarır ve bu olay esinelenen senarist senaryoya da sonradan dahil etmiştir bu olayı hatırlarsanız bir sahnede Madhu Rk i kurtarıyordu hah işte ondan bahsediyom yani kamera arkasında yaşananlar senaristlere ilham kaynağı oluyor varın gerisini siz düşünün.Kamera arkalarından girmişken bahsetmeye devam etmek istiyorum.Karwa chouth bölümünde stüdyodakinden bahsediyom hani şu tam öpecekken radyonun bozulması var ya hah o işte.Kamera arkasında Vivian Drashti nin saçlarını düzeltiyorr.Ya cidden kamera arkasında bile bu kadar tatliş ve uyumluyken haklarında böyle saçma sapan şeyler yazılıp çizilmesi hoş değil ve gerçeklik payı 0 !Tekrar söylüyorum her yerden araştırdım araalrında kavga mavga yohh bu böyle biline başka bir yerde görmek istemiyom artıkk :)) Bu arada çiftin arasında gerçekten de bir şeyler olduğu hala konuşulmakta ikisinin de eşlerinden boşanmasının sebebi bu olarak görülüyor ;) VİSHTİ AŞKTIRR <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Maşallah yorumlara destan yazmışsınız ha ben de yazayım bari.Yaklaşık 5 senedir hiç ama hiç sıkılmadan izlediğim bir dizi.Büyü mü var bu dizide ne anlamıyorum.Bırakamıyor insan ve bu çift arasındaki uyumu görünce diğer dizilerdeki oyunculuklae aşırı saçma ve yapmacık geliyor.Hala işten çocuklardan vakit buldukça izlerim izlettiririm.İzlettirdiklerim de benim gibi yapışıp kalıyorlar.Hahayttt böyle bir dizi işte tek kelimeyle EFSANE!Ha bu arada kavga mevzusu da nereden çıktı ya öyle bir şey yok inanmıyorsanız açın kamera arkalarına bakın çok eğleniyorlar munzur munzur haraketler de cabası :) Vivian ın eli her fırsatta Drashti nin omzunda ne hikmetse :) Ve şunu da belirtmeden geçemeyeceğim bu çift hala görüşüyor.Ve birlikte çokk güzel fotoğraflarpaylaşıyorlar.Hislerime güvenen bir insan olarak söylüyorum bunlar AŞIK ya !İkisinin de kısa evlilikleri sonrası boşanmalarını da buna yoruyorum.Sankim boşanır boşanmaz birbirlerine koştu gibiler :) Demem o ki ben böyle yakışan bir çift görmedim.Allah tamamına erdirsin.Evlenir ve çoluk çocuğa karışırlar İnşAllah :) Şunu da ekleyip kaçar ben dizide sadece oyunculuk yok yaşıyorlar resmen !

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...