11 Ağustos 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Dizi-Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?

Herkese tekrardan merhabalar efenim....Tee ne zaman Hint dizisi furyası sardı beni üst üste hızımı alamayıp 300 bilmem kaç bölümlük 3 Hint dizisi izledim.Ve bir kültüre daha şahitlik ettim.O 3 dizinin içinde benim içinde bu Hint dizisi furyasını takip edenler içinde çok önemli ve özel bir dizi var Türkçe adı ile Bu Aşka Ne Ad Vermeli? Çok gevezelik yapmadan diziyi izlerken aldığım notlara geçiyorum...

Dizinin en komik yönlerinden biri erkek ve kadının yaklaşık 1 dk birbirlerine müzik eşliğinde bakmaları ama bu bütün Hint dizilerinde varmış bunu da sonradan öğrenmiş oldum.Bi erkek benim gözlerimin içine bu kadar uzun baksa ben gülmekten yarılırım herhalde (Evet biraz odunumsuyum.)

Arkadan bilhassada kızın saçlarını uçuş uçuş yapacak bir rüzgar geliyor ama ansızın ve nerden geldiği belli değil.

Romantik anların yegane müziği:Rabbave eee eee ee....

Hint dizilerinde erkek psiko bir karakter olunca neden bu kadar seksi oluyor?Arnav bağırdıkça korkmak yerine hoşuma gitti lan sanırım sorun bende :)

İzleyen bilir Arnav'ın büyük birleşme (!) bölümünde yaptığı tatlılık bütün odunluklarını gözümde sildi bile evet  gelecekte ki kocacığım bu lafım sana bundan istiyorummmm!!!!

Kızın evlendikten sonra ki adı saçları kadar uzun!Ve her defasında Arnav'ın sinirlendiğinde kıza bütün adıyla üşenmeden seslenmesi yuh dedim!

Dizinin 200 bölümü kadarında kıza bildiğin eziyet etti yazık lan kıza!

Her bölümde illa Arnav kızın üzerine yürüyor kız da geri geri yürüyordu her bölümde de bu sahneyi tekrarlamaları biraz sıktı açıkçası evlendikten sonra bile bu sahne devam etti yuh dedim!

File tapıyor lan bunlar :) Dinleri çok garip file benzer bir şeye tapıyorlar tam olarak anlamadım...

Ateist Arnav imana geldi aşk sayesinde huww adam ol Arnav!!

Çok ilginç düğün gelenekler var taş gibi adamları düğün ayağına kırmızı boyalarla garip giysilerle maymuna çeviriyorlar.

Bölüm sayısının 398 olduğuna bakmayın her bölüm 20 dk ...

Burunlar birbirine değene kadar yaklaş yaklaş ama asla öpüşme çünkü Hindistan ayağa kalkar!Evet dizilerde sevişmeyi geç öpüşme sahnesi bile yasak günaydın burası Hindistan!Filmlerde istediğin kadar açabilsin ama diziler cik cik cik ayıpp...Adamlara yazık vallahi :)

Kadınlar giysileri ile uyuyor ya da gecelikleri de normal giysiler gibi bi garip yahu...

Şalları  10 m dizi boyunca oraya buraya takıldı Arnav ne çekti o şaldan be a!

Göbekleri,belleri açık geziyorlar ama o şal uçtumu ya da boyunları omuzları göründü mü çıplak kalmış gibi davranıyorlar bi garip anlamadım ben bu olayı....

Kızlar geleneksel Hint kıyafeti giyerken erkekler süper giyiniyor!!

Arnav'ın sürekli What the demesi aslında What The Fuck? diyecekte günaydın burası Hindistan...

Arnav ne kadar soğuk nevale bir adamsa Barun o kadar çatlak ve zıpır bi adam o tatlılığın kamera arkasını hallerini bulup izlemeniz lazım sonuç olarak bu diziye vakit bulup mutlaka izleyin...

Konusu:Bazen katlanabileceğiniz en son kişi, onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir. Birbirleriyle olamayan, ayrı da kalamayan iki kişinin hikayesi… 
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon bize aşk ve nefret arasında gidip gelen bir duygu ile birbirine bağlanmış, zıt kişiliklerin ilginç hikayesini sunuyor. 

Khushi ve Arnav taban tabana zıt ideolojilere sahiptirler. Khushi niyete inanıyorsa, Arnav sadece sonuca inanır. Khushi için duygular çok değerlidir, oysa Arnav için duyguların hiçbir değeri yoktur. Khushi’nin insanlarla ilişkileri hayatta en önem verdiği şeyken, Arnav her insanın bir fiyatı olduğuna ve insanların çıkarları için her şeyi yapabileceğine inanır. 
Khushi kendi halinde, aile değerlerine bağlı, belli manevi ilkelerle hareket eden, Lucknow’lu ve 18 yaşında bir kızdır. İnandığı şeylerin arkasında durur, ona aşılanan değerlerden asla ödün vermez. İnsanların yüzeysel beklentilerine uymak için kendini değiştirmez. Onun tam zıttı olan Arnav, kendi kendine bir yerlere gelmiş, acımasız, “ne pahasına olursa olsun kazan” prensibine sahip, dünyada aşk dahil her şeyin satın alınabileceğine inanan 28 yaşında bir adamdır. İnsan ilişkilerini hiç umursamaz, istediğini elde temek için insanları piyon olarak kullanmaktan hiçbir rahatsızlık duymaz. 

Hikaye ilerledikçe, aşk ve nefrete dayalı ilişkilerinde bir sürü sürtüşme yaşarlar. Arnav kendisine herkesi kontrol edebileceğini kanıtlamak için, Khushi’nin sarsılmaz ahlaki değerlerini sürekli yıkmaya çalışırken; diğer taraftan Khushi her zaman kendi değerlerini ve ilkelerini takip etmeye çalışır.










1 yorum:

  1. Merhaba,

    Arnav ve Khushi 'nin bütün bölümlerini izleyebileceğim bir link var mı?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    (CD satışı, link, web sitesi vb. bilgi lütfen.. Ben ararken sizin yazınızla karşılaştım)

    YanıtlaSil

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...