6 Ağustos 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Ben-Samsun KuruPelit Kampı

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Amasya'ya gittik gideli bugün için gün saydığımız havuz keyfini nihayet yapabildik.Samsun'da hava 31 derece ve oldukça sıcaktı.(Amele yanıklarından anlaşılabilir zaten.)Samsun KuruPelit tesislerine gittik havuza girmek için.Normalde orada denize de girelebiliyor ama oradan sahil yolu geçilecekmiş.Bu yüzden yol çalışmaları vardı ve denize girilmesin diye tel örgülerle çevirmişler.Zaten oldum olası Karadeniz'de denize girmeyi hiç sevmem.Malum hem çok dalgalı hem de alışmışım tuzlu suya tuzsuz tatsız bi denzi ne sivilcelerime iyi geliyor ne temiz oluyor daha bir çok şey işte...Zaten havuza girmeyi de pek özledik!



Bol yüzmenin ve güneşlenme arasında yeni favorim Fuse Tea Şeftali ve Ayvalık Tostu olarak geçen ama bence bizzat yerinde Ayvalık tostu yemiş biri olarak gerçek Ayvalık tostundan daha da beğendiğim bir tost yemiş oldum.(Malzemesi oldukça bol olduğu için sevdim sanırım.)



Magnum'un Narlısını tatmış oldum.Tatlı severler için pek tavsiye etmiyorum tadı biraz acımsı ve ekşimsi gibi istediğimi bulamadım bir daha da yemem!

Havuzda ailecek bol bol eğlendik ve bu eğlenceli anları da yakalamış bulundum.Dalarak yüzdüğüm için kulaklarıma bol bol su kaçtı şimidi onun acısını çekiyorum.Havuzda steril açıdan bone takıldığı için (bone olayını da hiç sevmiyorum o da ayrı bir konu) ne kadar çekiştirsem de kulaklarımı kapamayı bi türlü beceremedim.En son resimde dayım balıklama atlıyor aynı zamanda atlarken de kameraya bakıp poz veriyor.(Dayımlar pek artisttir.) Kuzenim Ecem'e de balıklama atlamaya öğretmeye çalıştılar dayımla babam ama pek başarılı olamadılar.Ben hiç o sulara bulaşmadım çünkü her başarısız atlayışımda göbeğimi kıpkırmızı yapma riskini göze alamadım o yüzden bol bol bu yıl ders çalışmaktan çürümüş hamlaşmış omuz kaslarımı çalıştırdım ve birazda göbeğim için deniz jimnastiği yaptım.Evet bugünlük haberler benim hayatımdan bu kadar yarın Amasya'ya geri dönüyoruz Amasya gezmelerimiz kaldığı yerden devam edecektir ilgililere duyurulur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...