13 Ağustos 2014 Çarşamba

Maydanoz Time:Ben-Amasya'da Son Gün

Herkese İzmir'den merhabalar efenim...Evet nihayet evim evim canım evimdeyim.20 günlük Amasya ve Samsun gezmelerinin sonuna geldik umarım ben Balıkesir yolcusu olmadan burada da güzel gezmeler yapar size bol bol Travel (!) postları çıkarırım.Dün son gezmelerimizi yaptık Amasya'da nem haricinde havanın bi farkı yok vallahi İzmir'den Karadenizdir ula uşağım burası soğuk olur dedik yok anam yok sabahları öle güneş tepede fink fink gezme hayalleri hep suya düştü neyse bizim memleket sonuçta daha çok gezeriz oraları şimdilik son gün postu ile idare edin bakamm...


Amasya'da adım başı tarihi Cami ve Hamam bulmanız mümkün.

Ben daha çok Amasya manzarası eşliğinde oturmayı ve Relax olmayı tercih ediyorum dışım genç içim pek yaşlı benim.Dondurma yiyip kitap okumayı daha çok seviyorum.

Son günümüz de dedeciğime biraz yükleme yaptık ve dedeciğim bizi maaile pide yemeye götürdü.Evet o bir pide sever!Zaten Amasya'ya geldin mi genelde yağlama,bazlama,gözleme,pide,lahmacun her türlü hamur işine doyarsınız sanırım ondan kilo aldım!Amasya'nın en iyi lahmacun ve pide yapan mekanı Pideci İsa Ve Yeni Özlem'miş bol köpüklü açık ayranı ve bol mezeleri ile 10 kişi toplam 55 Tl ile tıka basa doyup kalktık diyebilirim.

Bu da son kez meşhur Amasya evlerinin ışılandırılmış hali akşamları ayrı bir güzel oluyor memleketim...

Ve dönüş zamanı 14 saatte geldik 12 saate geri döndük ve işte şimdi İzmir'deyiz (nihayet sağ salim) bu resimde güneş batarken ardından tepelerin veda vakti geldi teletabilerin....

Evimize geldiğimiz için gözlerimden sevinç fışkırıyor ama değil mi? Bir daha ki gezi postunu sizden çok ben merak ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...