25 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Müzik-Ariana Grande Problem

Herkese merhabalar efenim...Bugün saat 8'de kalktık ailecek neden derseniz Balıkesir yollarındaydık...İzmir-Balıkesir arası ortalama 2 saat falan ama babam kayboldukça uzattıkça uzattı vallahi yolları biz 2 saatlik yolu 3 saatte geldik.Necati Eğitim Fakültesi yani Balıkesir'de NEF diye geçen fakültenin hemen etrafında ki kız yurtlarına baktık ve 1 saatlik gezmelerin aramaların taramaların sonucunda hemen okulun çaprazında
( belki 2 dk yürüme mesafesi) olan dişimize göre bir kız yurdu bulduk bu arada oda arkadaşımı da buldum çünkü orada bizim gibi erkenden kayıt yaptırmaya gelmiş bir kızla tanıştım hanım hanımcık tatlı bir kıza benziyordu ailesi beni de beğenmiş olacak ki biz kayıt yaptırınca onlarda yaptırmışlar ve kız benim aynı oda da kalmak istemiş.Böylece hem fakültemi görmüş oldum hem yurdumu hem de oda arkadaşımı ayarlamış oldum böylece artık pazar günü rahat rahat memleket (Amasya'ya) gidebiliriz 4 Eylül gibi tekrar okul ve yurt kayıtlarını tamamlamak için Balıkesir'e gideceğiz bu arada Balıkesir tam benlik bir yer küçük,sevimli ihtiyacın olan her şeyin bulunduğu kendi kendine yeten ve öğrencilerin rahat yaşayabileceği bir yer sessiz sakin..Beni bilen bilir büyük şehirlerde yaşamayı hiç sevmem oldum olası insanları,ahlakı,arkadaş ilişkileri laç laç hiç sevmem herkes edebinde olsun ulan ! Neyse kabadayılığımı bir tarafa bırakacak olursak babamın çocukluk arkadaşı Cem amca ve eşi ile tanıştık (kardeşim ve benim deyimimizle Jem Bey) onlar 10 yıla yakındır Balıkesir'de yaşıyorlarmış onlarda yarın Amasya'ya gideceklermiş burada bizi karşıladılar yardımcı oldular sağ olsunlar ayrıca hep beraber gidip Aker Köfteci diye bir yerde ünlü Balıkesir köftelerinden (böyle minik minik çok güzeldi bayıldım 1 kilosu 6 kişiyi tıka basa doyuruyor) yedik ve Balıkesir 'in ünlü Höşmerim tatlısını yedik ve ben tabi iyice inceledim araştırdım lan ben bunu malzeme olsun aynısını yaparım dedim yine :) 1 güncük Balıkesir ziyaretimiz bu kadardı şimdilik bu kadar yolculuk inanılmaz yoruyor yol git git bitmiyor pazar günü 10 saat Amasya'ya nasıl gidicez bilemiyorum vallahi...Daha bol bol Balıkesir'de olacağımdan şimdilik bu kadar diyelim zaten fazla bir şey çekemedim...

Bugün cuma olduğundan günün geleneksel Müzik postunu vermezsem olmazdı şu aralar çok sevdiğim ve bir ön yargımın daha kırılarak bana Ariana Grande'yi sevdiren Problem şarkısının klibi aslına bakarsanız biraz şarkının güzelliği ve hareketi yanında biraz vasat kalmış diyebilirim ayrıca Ariana'yı öne çıkarıcaz diye Iggy'i siyah boğazlı kazaklara sarıp çırpı bacaklı Ariana'yı açıp saçmaları gözümden kaçmadı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...