15 Temmuz 2014 Salı

Maydanoz Time:Kitap-Taşlar Yerine Oturuyor İpek Ongun

Herkese merhabalar efenim...Çileli Temmuz'un yarısındayız oldu bitti maşallah geriye bir şey kalmadı inşallah...Zaten ayın 26'sı gibi Amasya yolcusuyuz ordan da Samsun'a gitme ihtimalim var ama ailecek değil sadece ben evet bol bol gezicem hakettim bu yaz halulu! Neyse okuma listemdeki kitapları bulup okudukça ayrı bir mesut oluyorum hele de sahaflarda oldukça ucuz bir fiyata buldukça (7 TL) gibi...Kapakları biraz yıpranmış oluyor ama benim için çokta önemli değil açıkçası sonuçta önemli olan için yırtık olmasın içinde ki yazılar silik olmasın yeter sonuçta orijinalinden ne farkı var niye bir kitaba o kadar parayı bayayım zaten okuduğum kitap anca 1 haftayı buluyor sonra kütüphaneye...Neyse gelelim yeni kitabımıza nihayet Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisini tamamlamış bulunuyorum biraz geç oldu ama...Tee 6.sınıftan bu yana dur bakayım kaç sene olmuş...Evet evet tam 7 senede tamamlamışım bu seriyi...10 seri gerçi dile kolay...Bu seriyi bilmeyen genç kız var mı benim yaşlarımda cidden? İpek Ongun bir nesli silip süpürdü resmen.Ergenliği,gençliği bu kadar iyi tanıyan ve inanılmaz güzel ve samimi bir dille hele de bunu günlük şeklinde yazan bir kadın nasıl olur da bu zamana kadar okunmaz! Kızlar büyük şey kaçırırsınız vallahi... Serra (baş kahraman) benim için hep bir ideol olmuştur.Giyinmesi,lens takması,davranışları,ailesi,arkadaşları yaşadıkları sanki kendi arkadaşımın olaylarını anlatıyormuş gibi gelirdi hep bana.Ayrıca kendimi o kızla özdeşleştirdiğim çok yer oldu.Dediğim gibi lens takması,kendi ayaklarının üstünde durma istemesi,arkadaşlarıyla birlikteyken alaycı hali,kimseye eyvallahı olmaması ve elbette yazmaya olan tutkusu...
Bu arada resimde gördüğünüz not defteri de alınacaklar listemde olan ve üzeri çizilen bir şeydi o yüzden mutluluğum 2 kat oldu diyebiliriz...Biraz daha süslü püslü bir şey istiyordum ama şimdilik idare edicem gibi ama benim asıl gözüm D&R 'da şu sıra izleyip çok beğendiğim fimlerin olduğu not defterleri kesin kafaya koydum alıcam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...