25 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Kitap-Sorun Bendeymiş Pinkfreud

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Bugünün 2.postu olarak Kitap postu yapmaya karar verdim Pinkfreud'un serinin 2.kitabı olan Sorun Bendeymiş açıkçası 1.kitaptan daha güzel ve daha komikti.İğrenç kahkahalarımdan birini attım sık sık diyebilirim hatta annemden dahi azar işittim bunun için diyebilirim.(Freedoommmm!) Ama yer yer Pucca'dan çakma tarafları vardı diyebilir miyim gayette derim çünkü zaten Pucca'dan sonra ünlü olmuş bir seri ayrıca aynı yayınevinin ehh elbette benzerlikler var bence gerçek hayata elbette yine kurgular girmiştir diye düşünüyorum.(Kendimden biliyorum.) 3.kitabını da buldum ama alabilir miyim vaktim olur mu pek bilemiyorum zaten illa alıcam listeye eklemişim.Sıkıntılı günlerde size iyi gelecek bir kitap diyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...