24 Temmuz 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Kitap-Grinin Elli Tonu E.L James

Huloooo...Bilin bakalım kim Balıkesir PDR'yi kazandı? Evet ben...4.tercihim oldu ailemin de benim de gönlüm 9 Eylül Psikoloji bölümünden yanaydı ama olmadı ne yapalım şans,kader,kısmet,alın yazısı,hayırlısı diyelim...Evet bundan sonra ki gezme noktamız Balıkesir oldu Balıkesir dolaylarından size yazacağım...Heyecanlı mıyım hem de çok ! Çünkü aileme hem yakın hem uzak...Ki bence en iyisi öğrencilik hayatımı da biraz yaşayayım ama değil mi ömür boyu annemin dizinin dibinde oturacak değildim..PDR olması bana biraz şok oldu çünkü ben kendimi hep psikolog olarak hayal etmiştim ama bu da ona çok yakın bir meslek aslında adı biraz farklı sadece psikolog yerine psikolojik danışman olacağım her yer aynı kapıda aslında ayy neyse düşünmekten içimin sıkıntısından helak olmuştum şimdi sırada yurt problemi var onu da hayırlısıyla hallettik mi 15 Eylül'de okul açılıyormuş ver elini üniversite yılları...Neyse kendi hayatımı bir tarafa bırakacak olursak bugünün kitap postunda Amerika ve daha bir çok ülke de en çok satanlar listesinde 1 numaraya kadar yükselen Hollywood ünlülerinin elinden düşürmediği ve 14 Şubat sevgililer gününde vizyona gireceği düşünülen Grinin 50 Tonu var.Önceden söylemeliyim ki kitabı okurken çikolata yemek hiçte iyi bir fikir değilmiş hatta hiç bir şey yememek lazımmış o satırları okuyunca az daha kusuyordum..Instagrama fotusunu koyduğumda kuzenim yorum yapmıştı bu kitabı okuyabileceğinden emin misin ben 3 kitabını da aldım ilkinin yarısında bırakmak zorunda kaldım dedi onun midesi kaldırmamış ama ben ondan daha midesiz çıktım ve sonuna kadar okudum kitabı ki başka da bir seçeneğim yoktu hatta 2 günde bitirdim kitabı bazı sahneleri sadece kelime kelime olarak düşünüp gözümde canlandırmamaya çalıştım ama zor oldu..Empati yeteneğimin sınırlarıydı resmen bu kitap.Fanteziler sınır tanımıyor tabi ayrıca +18 değil +180 olduğunu söylemem lazım kitabın mideniz kaldırırsa okuyun ve okurken sakın tıkınmayın! Serinin devamını almayı düşünüyor muyum inanın bilmiyorum kitap listemde yok ki zaten almak için özel bir arayışa girmem denk gelirsem alır okurum herhalde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...