12 Temmuz 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Film-Non Stop

Herkese Aydın'dan merhabalar efenim...Evet malesef bugün de evimden yazamıyorum çünkü bir gün daha kalmaya karar verdik sabah Didim Altınkum plajını gezdik denize girdik güneşlendik (evet amele yanığı yapmayı her zaman olduğu gibi yine yapmayı başarmış bulunuyorum benim ki eşsiz bir yetenek elbette ) .Akşam evimize gidicektik ama babam çok yorgun olduğunu söyleyince yengemden de bu gece de kalın ya giderseniz ne olucak desteği gelince bu akşamın postunu da burda yapmak kaldı bana.Telefonda ki resimlerdi atamadığımdan yarın Ben postuyla gelecek elbette bugün yapılanlarda..Neyse biz gelelim dün yine 2 aile izlediğimiz akşam filmine.Evet sabahları denizde akşamları film de tam bir tatil havası ülke de olanların hiç birinde haberimiz yok diyebilirim.Neyse biz gelelim dün akşam izlediğimiz filme.Ben şu sıralar klasiklerden gidiyordum ama araya yine 2014 film sokuyordum hep geri de kalmayalım biraz güncelden de gidelim diye.Non-stopta o güncel filmlerden biri olmuş oldu.Aslında çokta orijinal bir film olduğunu söyleyemicem ama ailecek izlenecek hafif gerilimli bir film.Öyle kan vahşet tarzı bir şey değil.Daha çok bir terörist var ve bu terörist bir grubun içinde bakalım detayları kaçırmayınca siz küçük şeyleri yakalayıp kimin olduğunu bulabilecek misiniz? Evet ben tabi ki bulamadım adamı şizofren dahi yaptım kesin kendidir falan dedim ama yemedi hadi bu da benden size bir ip ucu :) Psikolojik bir film değil yani heveslenmeyelim hemen...

Konusu:Havada geçen aksiyon dolu bir macera. Kimin suçlu kimin masum olduğunun film içinde belirsizliğe karıştığı Hitchcockian bir aksiyon olarak nitelenen filmde Neeson, Hava Kuvvetleri'nden emekli bir askeri canlandırıyor ve uçakta uçan 200 yolcunun hayatı şimdi onun ellerinde, her 20 dakikada bir uçaktaki birisini öldürmekle tehdit eden esrarengiz bir suçluyu yakalamaya çalışan hava polisi Bill Marks’ı canlandırıyor. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı herkesin potansiyel suçlu kabul edildiği bu durum Bill Marks'ı baş etmesi güç bir macera ve gerilimin içine sürüklüyor.
Yerden 12.000 metre yükseklikte geçen bu zamanla yarış filminde Bill, eğer hesabına 150 milyon dolar yatırılmazsa yolcuları öldürmek için fazla beklemeyeceğini söyleyen şüpheliyi bulmaya çalışır. Ancak yapacaklarını bir tek kendsine mesaj olarak göndermesi Bill'in durumunu daha da zorlaştırmıştır. Çünkü panik olan yolcular uçakta yaşanan terörün sorumlusu olarak Bill'den şüphelenmeye başlamıştır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...