4 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Film-The Hangover

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Hiç lafı dolandırmadan direk konuya giriyorum günün filmi The Hangover ve komedi filmi evet film listeme en son olarak eklenmiş sevgili arkadaşım Bilge'nin tavsiyesi ile izlediğim arsız,hınzır ve çokta komik olan 2009 yapımı bir film sanırım 3 seriden oluşuyor bende daha yeni izledim kendime inanamıyorum kafamı kaç yıldır derslere kitaplara gömdüğüm için (kendi yazdığım) gerçekten dış dünyayla bağlantımı koparmışım arkadaşlarım böyle söylediğinde yapmayın sadece okulda yapıyorum bunları diyordum ama yazın bile film izlemek yerine deniz,kum,güneş,dondurma diye baya şeyler kaçırmışım o yüzden bu bloğu açtığım ve böyle bir film listesi yaptığım için gerçekten çok mutluyum.Eğlenmek için oldukça iyi bir seçenek fakat ailecek izlenecek bir film değil onun için uyarmalıyım millet yalnızken ya da arkadaşlarınızla izleyin! Filmi izlerken aldığım notlara gelirsek...
Daha çok film repliklerini not almışım...

-Bebeği çiviledin Alan!?
-Gözlüğe bir şey oldu mu?

-Bana bu kadar yakın birinin ölümünü bir daha kaldıramam,bu çok canımı yakıyor.Büyükbabamın çok üzülmüştüm.
-Başın sağolsun,nasıl öldü ki?
-2.dünya savaşında.
-Çarpışmada mı öldü?
-Hayır,Vermont'ta kayak yapıyormuş.Sadece 2.dünya savaşına denk geldi.

Son olarak film sonunda ki fotolar yakıyordu resmen kıs kıs :) Ayıca Bradley Cooper tatlılığı demeye gerek var mı bilmiyorum siz anladınız onu :)

Konusu: Bekârlığa veda partisi için Las Vegas'a giden ve kaldıkları otelde geçirdikleri gecenin ardından hiçbir şey hatırlamayan dört arkadaşın başından geçen olaylar anlatılmaktadır. Film yapımcılarının başından geçen olaylardan esinlenerek oluşturulan film, ABD'de, 5 Haziran 2009'da vizyona girdi. 467.416.722 dolarlık hasıla elde eden Felekten Bir Gece, Altın Küre'de, müzikal veya komedi dalında en iyi film ödülü dahil birçok ödül kazandı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...