15 Temmuz 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-A Gentleman's Dignity

Herkese tekrardan merhabalar efenim...Daha demin Tv'de koltuğa uzanmış sıkıntıdan zap yaparken Fox'ta Kiraz Mevsimi adlı yeni başlayan diziye denk geldim.Ve evet bir Kore dizisi uyarlaması kendisi.Daha ilk sahnelerinden bu A Gentleman's Dignity değil la aynı sahneler orda da vardı dedim hatta bazı sahnelerde başka Kore dizilerinden alınmış ortaya Türk dizisi çıkmış kıs kıs :) Bayılıyorum şu Türk uyarlamalarına...Amma da sallıyoruz yahu ee en fazla 25 bölümlük olan Kore dramalarına 1 sezona yaymaya çabalayınca senaristlerimiz saçmalıyor elbette buyrunuz Güneşi Beklerken ama onun yeri bende ayrıdır çünkü beni Kore dizileriyle tanıştıran bir dizi Bof'tan uyarlama o da bildiğiniz gibi.Eee madem uyarlamışlar bize de artık bi zahmet taslaklarda sürünen diziyi yapmak kaldı hem iki dizi de bir postta aradan çıkmış olur.Orijinal halinden farklı yerler var elbette zaten birebir yapmaları elbette imkansız ama dediğim gibi bir çok Korecanın aksine ben uyarlama dizileri seviyorum bir de doğru oyuncu seçimi yapabilseler tam olucak.Sanmıyorum ki Güneşi Beklerken kadar tutsun bu dizi.Tamam erkeğimiz çok yakışıklı ama oyunculuğu sıfır hele de orijinalinde ki adamın oyunculuğu düşünecek olursak yanında geçmez.Kız hep 2.rol kızıydı şimdi gelmiş başrol olmuş tamam hoş kız ama ses tonu çok kötü ya ... Bilemedim tutar mı tutmaz mi ! Haa bence illa ki merak ettiyseniz diziyi bence açıp orijinal yani Kore halini izleyin zaten 20 bölümcük ama oldukça komik ve eğlenceli adını çok duymuştum özgüler övgüler ama amcaların aşk hikayesi pekte ilgimi çekmiyordu ama izledikten sonra .... Neden daha önce ben bu diziyi izlemedimmm diyorsunuz....

Konusu: Sivri dilli bir mimar olan Kim Do-Jin (Jang Dong-Gun) ve beyzbol takımı hakemi olan otoriter lise öğretmeni Song Yi-Soo (Kim Ha-Neul) ikilisinin arasındaki ilişkiyi anlatan bir drama.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...