11 Temmuz 2014 Cuma

Maydanoz Time:Ben-Söke Harikalar Diyarı Gece

Herkese merhabalar efenim..Evet nihayet gece gezmemizi yapmış bulunuyoruz taze taze hemen geldim sizlere yazayım dedim vallahi yarın tatilimizin son gün bu yüzden sabahında Didim'i gezme ile akşamında ise yolculukta olacağımdan post yazmaya fırsat bulurmuyum pek bilemiyorum ama şimdi bile yazdıysam eve gidince eğer vakit çok geç olmazsa elbette hemen postu yazar taze taze yollarım vallahi.Gece postu yapmayı inanın hiç sevmiyorum ama sabahında oruçtuk bu yüzden bu sıcakta bir yere çıkamayız vallahi deyince millet akşam iftardan sonra çıkıldı gezmelere mecbur biz de Söke'nin çıkışı ile Kuşadası'nın girişi sayılabilecek bir yerde olan ve komşularımızından zamanında bize çok tavsiye ettiği Söke Harikalar Diyarı'na gidelim dedik bunun daha büyük bir versiyonuna Samsun'dayken gitmiştik ama o zamanlardan pek foto kalmadı malesef şimdi size bir hatırlatma postu yapacak o yüzden bir daha gidersem bol bol orada da foto çekinirim.Bir il.e için oldukça güzel bir yer diyebilirim.Aslında oldukça kalabalık (özellikle de akşamları) olan bir çay bahçesi niteliğinde canlı müzik eşliğinde 5 Tl aile boyu çay ile çay kahve keyfi yapabilir bir yandan da çekirdeğinizi çıtlyabilirsiniz siz sohbet ederken çocuklarda bu güzel ortamın keyfini çıkarabilirler.Malum benim içimde ki çocuk hiç büyümeyecek böyle yerlere resmen bayılıyorum ordan oraya çocuklardan beter koşturup durdum ve sürekli salak saçma poz verdim diyebilirim.Tüm gün evde durunca (tatile geldik sonuçta neden evde duruyoruz yani evde duracaksak bende kendi evimde pineklerdim yani) bana sağdan soldan sıkıntılar gelmeye başlamıştı açıkçası bu yüzden bu yarım saatlik dahi sürmeyen gezme bana ilaç gibi geldi...Daha sonra eve geldik çünkü yengemle Egecik evde kaldılar çünkü Ege uyku vaktini çoktan geçirmişti küçük çocuklu olunca gece gezmeleri de kısa oluyor malesef ...Evimize geldik ve Screable oynadık tabi ben İngilizce ya da Korece(okunuşuyla) oynayalım dedim ama pek yemedi elbette sadece içimde kalmasın diye bi Lee Dong Wook yazayım dedim ahh ahh özledim kısık gözlümü yahu yarın cumartesi değil mi şimdi Hotel King'in yeni bölümü var eve gelir gelmez izlerim artık hemen özlemimi gideririm onunda bitmesine az kaldı zati...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...