13 Temmuz 2014 Pazar

Maydanoz Time:Ben-Didim Altınkum Plajı

Herkese evceğizimden merhabalar efenim...Evet nihayet evdeyiz ve evet hemen söylüyorum insanın evi gibisi yok...Başkasının evinde (ne kadar akraba da olsa) uyumak,yıkanmak oldukça zor benim için...Aslına bakarsanız oteller daha bi rahat ediyorum dahi denebilir.Neyse son gezmemiz Didim Altınkum Plajına oldu.Bu sefer tarihi gezi yapamadık malesef çünkü malum kısıtlı zamanımız vardı.



Altınkum plajı gördüğünüz gibi oldukça kalabalık daha çok turistler giriyor sanırım burada denize biz Türkler onlardan uzak daha sakin bir yerlere kaçmayı tercih ediyoruz...

Her yerde mini hediyelik eşya satıcıları var bildiğiniz tatil mekanları gibi burada bu converse ayakkabı şeklinde ki çantalar çok hoşuma gitti...


Upuzun bir sahili var yemek yenecek yerler,satıcılar ve yolun ortasında şak diye karşınızı çıkan biraz bana anlamsız gelen Poseıdon heykeli çıkıyor.Bilmeyenler için söylemek gerekirse Poseıdon Yunan deniz tanrısı ve Didim adıda bu adamdan geliyormuş orijinal hali Dıydım'mış...



Gezmelerden yorulunca Vısta Restaurant'ta oturup 7 Tl gibi oldukça uygun bir fiyata kumpir yedik ama kumpir malzemelerini kendiniz seçip masaya oturup karışık kumpir derseniz adam kafasına göre malzeme koyup getiriyor.(Tembellik yapmayın sonra babamın gazabına uğrarsanız içinde nerdeyse hiç bir malzeme yoktu Allah'tan uyardıkta geri doldurup getirdiler...)


Dondurma olarak açık dondurma (külahta) dondurma almak istedik ama benim midemde o kadarlık yer olmadığı için küçük bu renkli dondurmadan almayı tercih ettim sahili boydan boya gezdikten sonra eve gitme vakti geldi artık 2 günlük planlanan tatilimiz oldu size 4 gün bugünde evdeyiz artık.Ramazan bitene kadar yine gezme yok bize bu kadarcıktı tatil.Hele bi nereyi kazandığım belli olsun ... Sanırım ilk olarak Amasya'ya gidicez malum bi memlekt ziyareti yapmak farz her yaz anneannem bayar yoksa bizi vallahi.Bayramımızı orada geçirebiliriz Amasya'yı bu sefer turist gibi gezmeyi planlıyorum bol gezi postlu bir yaz olması dileği ile efenim...

2 yorum:

  1. Altınkumların hepsi mi güzel olur ya :)) Çok güzel bir yazı yazmışsın sıkılmadan okudum canım çok teşekkür ederim bende ilk başta http://kadinlarplajiservisi.com/ adresinden gittiğim istanbul altınkum zannetmiştim ama sonradan didim den bahsettiğini gördüm. Umarım bir gün oralara da gitmek nasip olur şu işi gücü bıraktıktan sonra :)

    YanıtlaSil

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...