5 Haziran 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Müzik-Avril Lavigne Rock N Roll

Herkese yepyeni bir günden merhabalar efenim!Sınava sayılı günler kala içimde bir kasvet bir sıkıntı off canım hiç derste çalışmak istemiyor artık ne çalıştıysak ne biliyorsak o son hafta da çalışsak ne yapcaz hatim mi indircez yani zaten o lanet sınav anında heyecandan elim ayağım nerde hiç anlayamıyorum ÖSYM sağolsun bir de full mantığa dayandırıyor soruyu bende mantık mı kalıyor acaba o anlarda?Neyse sizin anlayacağınız bugün de Haziran ayında İzmir'de yağmur yağdı ve içime kasvetler bastı amaa dün Youtube nihayet açıldı size şimdilik verebileceğim tek sevindirici haber bu malesef zaten youtuben kapatılması ayrı bi saçmalıktı işim gücüm yok milletin tapelerinimi izliyoruz yani töbe töbe işimiz var herhalde millet yine kaçaktan göçekten açıyordu ama ben erincekliğimden yine açasım gelmiyordu biliyorum elbet açacak yani(!) neyse sabrın sonu selamettir millet nihayet açıldı biz de bunu bir şarkı ve klip analizi ile kutlayalım o zaman hem şu kasvet havasından da çıkalım eğlenelim kendimize gelelim yahu!Bu müzik postumuzun konuğu Avril Lavigne ve Rock N Roll şarkısı efenim bu şarkıyı dinleyince insanın Bad Girl olası geliyor yahu ortalığı yakıp yıkmak nedense içki içmek istiyorum (ağzıma sürmem lütfen!) yasak şeyler yapasım geliyor niye manyak mıyım bilmiyorum sanırım Avril ruhu isyan demek oluyor benim için :) Klip çok tatlı değil mi sizce de feminen gücünün önce çıktığı ve Avril'in bilmem kaç yaşında olmasına rağmen hala 18lik çıtır kız gibi görünmesi neden bu kadın hiç yaşlanmıyorrrr!Bu arada klipteki o gereksiz lezbiyenlik sahnesi nedir yahu çoluk çocuk izliyor bu videoları ne güzel hikayeleştirmişsin klibi daha çocuksu eğlenceli hala getirmişsin nedir o kız kıza öpüşme sahnesi yani hayır eşcinselliğe karşı değilim elbet ama böyle her filmde dizide klipte göze göze sokulması hoşta değil hani millettin tercihi özel hayıtında kalsın ne diye bunu her yerde gösterme ihtiyacı hissediyonuz yani o sahneleri çıkartıcak olursak güzel şarkı eğlenceli klip hadin youtube'de açıldı rahat rahat izleyin bakiim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...