7 Haziran 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Mobil-2048 Oyunu

Herkese yepyeni bir hafta sonundan merhabalar efenim!Bugün hava Haziran ayına ve İzmir'e yakışır bir şekilde oldukça sıcak ve nihayet güneşli...Sınava gireceğim yerler nihayet belli oldu bugün ailecek bakmaya gidiceğiz ardından kardeşimle Malefiz filmine gideceğiz(onun postu ve değerlendirmesi de yakın bir zamanda gelicek emin olabilirsiniz.) yarın da karşı komşularımızla birlikte Urla'ya piknik yapmaya gitmeyi düşünüyoruz ama bakalım hava nasıl olucak bu hafta sonu oldukça güzel geçicek gibi millet bundan sonra ki hafta sonu bildiğiniz cehennem hafta sonu olucak çünkü benim için malum sınav ... Sizden tek istediğim benim içinde bir iki dua etmeniz :) Neyse bakalım bugün yeni bir post konusu açmış bulunuyorum Mobil... Malum hepimizin elinin altında bi akıllı telefon var artık Android sistem sağ olsun Google Play denen bir lütuf var gerek oyun gerek eğitim gerek eğlence uygulamaları ... Benim bunlar arasında en favori (ders çalışmadığım,dizi izlemediğim ve kitap okumadığım zamanlar da evet gün 24 saat her şeye ayıracak vaktim var ) oyunum bu matematik oyunu oldu diyebilirim bildiğiniz takışlardayım oyun hem çok eğlenceli hem strateji oyunu olduğu için zeka geliştirici hem de birini beklerken falan internetiniz olmasa bile telefona oyunu indirdiğiniz için zaman geçirebileceğiniz bir uygulama...
Ben daha 512 yapabildim ki şu sıra oynayamıyorum pek gerçi ama elime geçtikçe oynuyorum parmaklarım ağrıyor yahu telefonu elimden bıraktıktan sonra parmak kası yaptım vallahi :)
Mobil oyun dünyasının son fenomeni ise 2048 isimli oyun oldu. Eğer aranız sayılarla iyiyse ve oynadığınız oyunları bitirmek gibi bir alışkanlığınız varsa, eminim bu oyunu çok beğeneceksiniz. Oyunda amacınız basit. Sağ, sol, alt ve üst tuşlarıyla rakamlara yön veriyorsunuz. Bunu yaparken aynı sayıların üst üste gelmesi için uğraşıyoruz. Örneğin 2 ve 2′yi üst üste getirseniz 4 oluyor. Toplama şeklinde ilerliyor. Asıl amaç ise karelerden herhangi birisini 2048 yapmak. Dikkat edin, puanı değil karelerden birisinin içinde 2048′i oluşturmaya çalışıyorsunuz.Oyunu ücretsiz olarak Google Play Store‘den indirebilirsiniz. Oyunu bulmak için arama çubuğuna 2048 yazmanız yeterli.Mobil oyunlar, klasik konsol ya da PC oyunlarına nazaran oldukça hızlı yayılıyor. Özellikle bir de bu oyun ücretsizse, kısa bir süre içerisinde milyonlar defa indirilmesi içten bile olmuyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...