9 Haziran 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Kitap-Melekler ve Şeytanlar Dan Brown

Herkese yepyeni bir haftadan merhabalar efenim!Son 2 hafta diren Buse!Şu sınavlar bitsin ver elini filmler ver elini kitaplar ver elini alışveriş yani moda postları ver elini geziler ve deniz,kum,güneş!İçim sıkılıyor içiimmm!Normalde Harry Potter serisini dahi 1 hafta da bitirmiş potansiyele sahip bir insanım bu kitap 1 aydır elimde maşallah!Böyle olunca bildiğiniz deli oluyorum çünkü okunacak daha çok kitap var keşfedilecek daha çok şey bildiğiniz gibi benim felsefem ölücek gibi yaşamak hep mutlu olmaya çalışmak ... Neyse tee SBS sınavımın zamanına denk gelen bir kitap bitirdim dün o zamanda yine sınav bir çok kitabı okuyamadım bi içimde kaldı ki ama mutlaka okunacaklar listem ekledim bilem! Ki aslına bakarsanız bundan önce Dan Brown'un Kayıp Sembol kitabını okumuştum meğersem bunlar seri halindeymiş.Ben sondan gitmeye başladım resmen seri için bu 2.kitap bundan sonra da Da Vinci Şifresini bulup almayı düşünüyorum ve geçen sene çıkan serinin son kitabı olduğunu duyduğum Cehennem.Ya aslında kahramanın aynı kişi olduğundan olayı çakmam gerekirdi ama malesef olaylar birbirinden bağımsız olduğu için çakamadım ki bunu da bir arkadaşım söyledi zaten.Neyse başladım yine çen .en boş konuşmaya konuştukça konuşasım anlatasım geliyor... :( Ayy bu kitap resmen Üllü Güllü üzerine yazılmış abowww!(Ülliminati yani adamlara böyle dediğimi duysalar başlarından aşağı benzin döküp kendilerini yakarlardı.) Aklımda deli sorular var vallahi bu kitaptan sonra...Acaba Dan Brown da mı üllücü?Ya da gerçekten üllü diye bir topluluk varsa bu kitabın yayınlanmasına daha doğrusu yazılmasına nasıl izin verdiler?Reklam olsun artık varlıkları bilinsin diye mi?Ama Dan Brown kitaplarında oldukça kötü olduklarından bahsediyor onların katil,satanist,manyak,şeytana tapan,din düşmanı...Gerçi kitap sonunda bambaşka bir olaya bağlanıyor ama ben bunu daha çok Dan Brown'nun hayal gücüne bağladım yani gerçketen karşımaddeyi üretmiş olabilirler mi?Gerçi tee o zamanlar hatırlıyorumda Kara Deliğe girecek dünya maddecikleri çarpıştırmaya çalışıyor bilimadamları Big Bang'i tekrardan yaratmaya çalışıyorlar eğer bunu becerebilirlerse Tanrı'da kanıtlanmış olucak diyorlardı en son ne olsu 2012 ölmedik sağ çıktık sonuçta öğle değil mi haa tabi bi de her yer yıkılacak kıyamet kopacak İzmir Şirince tek kurtulan yer olucak diyorlardı Allah'ım ne cahillik! O zamanlar okulda bu olaylarla baya dalga geçmiştik ama şimdi bu kitabı okuyunca işin ciddiyetine daha bi varıyor insan.Sadece kitapta değil Katy Perry'nin,Lady Gaga'nın,Rihanna'nın ve daha bir çok sanatçının klipleri üllü güllü simgeleri ile dolu...Gözler,piramitler,elmaslar... Allah sonumuza hayır etsin diyelim ne diyelim! Tabi millet hele de Türk milleti bir olayı abartmaya bayılıyor adamlar gözlükçülere artık göz resmi var diye üllücü bunlar diyecek...Hayır kimsenin de onlara bi isyan bayrağını çektiğini görmedim yani siz ne zaman gördünüz şu klipte göz var kesinlikle izlemiyoruzzzz! diye barım barım bağırdığını milletin ya da halkın üllü güllü ülkemize bulaşmasın diye halkın sokağa döküldüğünü? Bu arada kitabın isminde de sizce bi ironi yok mu?Melekler din adamları şeytanlar üllü mü oluyor?Yoksa tam tersi mi? Bilemedim bu konu oldukça derin ve karışık kitap ve üllü güllü hakkında ki yorumlarınızı bekliyorum şimdilik görüşmek üzere! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : The Worst of Evil

 Herkese merhabalar efenim, Bugün size hiç benlik olmayan (polisiye,uyuşturucu kaçakçılığı,aksiyon) ama sırf ikinci yan roldeki kadın için b...