29 Haziran 2014 Pazar

Maydanoz Time:Kitap-Elveda Demek İçin 3 Hafta-C.J Box

Orucumu açtım hayırlısıyla geldim nırı nırı bir sabah bir akşam postu oldu resmen şimdilik 2 öğün bakalım belki kırmızı halı falanda yazarsam günde sıkıntıdan 3 öğün post hazırlayacağım herhalde...Yeni bir kitap postuyla tekrardan beraberiz benim için bu yaz tatili dizi+film+kitap+gezme 4 lüsü ile geçicez gibi tabi daha çok film+kitap ile götürüyorum şu sıra daha önce kitabını hiç okumadığım ve adını duymadığım bir yazar C.J Box ama arka kapak yazısında tanıdık isimlerin kitap ve yazar hakkında övgülerini görünce hmm bi başlayalım o zaman belki bir ön yargımı daha kırmış olurum didim ve başladım okumaya..Biliyorsunuz mu bilmem ama ben kitap okurken ya da film izlerken notlar alırım yani o an o şeyle ilgili aklıma ne gelirse ya da çok beğendiğim bir sözü yazarım hemen unutmamak için hele de taslaklarda uzun süre dolaşan bir kitap ya da filmse araya bir sürü şey giriyor ve aynı hislere sahip olamıyorum geri dönüp baktığımda o yüzden anlık hisleri yazmak en iyisi...O zaman kitapla ilgili benim notlarım aynen şöyle...

Eğer çocuğum olmasaydı eşiminde onayıyla elbette bende bir çocuk evlat edinmeyi düşünürdüm bu zor kararı verdikten sonra bir de evlat edindiğim çocuğu onu terk eden pislik ailesi geri almaya çalışsaydı ne yapardım inanın bilemiyorum bu arada kitabın konusunu da anlatmış bulundum :) Kitabı okurken yer yer içime sıkıntılar basmadı değil hani çünkü arka kapak yazısı ile resimde de gördüğünüz gibi ön kapağı asıl konudan oldukça uzakta diyebiliriz ha tavsiye ediyor muyum mutlaka okumanız lazım diyor muyum? Hayırr... Yani okumasanız da olur ve çok sevdiğim yazarlarda ya kitaptan anlamıyorlar ya da o yorumları zorla yapmışlar diyebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...