30 Haziran 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Film-Pulp Faction

Tırım tırım tıss tıss....Herkese tekrardan merhabalar...Evet dün de ondan önce ki günde ısrarla söylediğim gibi şu sıra klasik olan ama ben bu yaşıma kadar (19) izleyemediğim için büyük vicdan azabı çekiyordum ve bunun için kışın yazın izlenecek bir film listesi yapmıştım IMBD 'de 5.sırada olan ve adını çokta duyduğum elini sallasan bir ünlüye çarpan film olan Pulp Faction'ı yani Ucuz Roman'ı nihayet izledim ama ne izlemek...Bu ne la? Kültmüş bırak pabucumun kültü...Bu filmden kısa film bile olmaz hiç kusura bakmayın.1994 yapımı yani öyle sinema imkanları da çok zor değil ki zor olsa ne olur senaryoda iş yok ki bence Roger Avary yazmış senaryoyu yönetmeni ise Quentin Tarantino (duymadıysanız cidden çok cahilsiniz) kıs kıs :) Şaka bi yana en iyi orijinal senaryo oscarı ödülü almış ortada ne konu var ne kurgu pırt pabucumun oscarı cidden bu filme oscar vermişlerse yani artık...Neyse filmi yerin dibine soktuktan sonra (!) gelelim filmi izlerken aldığım notlara...

Film başlar başlamaz daha ilk sahnelerde hamburger reklamları yaptıklar yuhh dedim resmen Truman' de ki şu sürekli reklam yapan rolcülere benzediler.(izleyen hemen anladı.) Bence çok vasat bir şey bu...

Bol bol uyuşturcu çeken adamlar gördük krizler gördük aman aman ...

Tek sevdiğim sahne adamla kadının dans ettikleri sahneydi danslarına bayıldım resmen birbirinden bağımsız iki insan ancak bu kadar saçma cool dans edebilirlerdi.Yüzlerinde ne bir ifade ne bir gülümseme moron moron dans edildiğini ben bunlarda gördüm cool olucaz diye bi taraflarını yırtmış oyuncular resmen...

Tek sevdiğim ve not aldığım replik:
-Şimdi izin verirsen eve gidip bir kalp krizi geçiricem!

Kısaca filmdeki tarzla söylemem gerekirse:''Bu lanet olası filmden hiç bir bok anlamadım adamım,işe yaramaz bombok bir film...'' Kısaca izlemeseniz de olur eğer bu filmi beğenen bir insan evladı varsa gelsin ve beni ikna etsin ...




Adam mı döviyon dans mı ediyon adamım?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...