12 Haziran 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-Coffie House

Herkese yepyeni sıcacık bir günden merhaba arkadaşlar aslında bugüne özel Shakira'nın La la la klibini verip biraz da Dünya Kupasından bahsetmek gibi post planlarım vardı ama daha sonra durdum düşündüm ben Dünya Kupası hakkında ne biliyom ki lan maçları bile izlemem dedim ve vazgeçtim elbette bilmediğim konularda post hazırlayıp size burada ahkam kesecek değilim elbette o yüzden en bildiğim konulardan biri olan Kore dizilerinden bir dizi daha sunmak istedim size hemi de benim civanımın oynadığı bi dizi !Bre kafiller utanmıyor musunuz benim civanımı bu kadar dehşet bir dizi de oynatmaya!Diziyi bitirdikten sonra yarım saat boş ekrana baktım çünkü finalini ciddi ciddi idrak edemedim o ne biçim finaldi yahuuu!Kore dizileri içinde izlediğimin gerçketen en tatlısıydı ama bi finali var ki bu ne lannn diyorsunuz ve evin içinde rahat yarım saat boş boş dolanıyorsunuz...Tabi ki de büyük bir spolier yapıp size finali söylemicem ama şunu da söylemeden duramam o kadar eziyet çekti lan kız senin için pislik civanımmm!İstediğin kadar tatlış ol o kalemlerin varya işte o kalemler...Töbee bak cici kız çizgimden nasıl kaydım bu diziyi tekrar hatırlayınca azıcık sinirlendiren bizi dizi ama güzel dizi yani sonu hariç öyle son mu olur be ezik olan kazanır o kadar!
Konusu:
Lee Jin So çok satan bir seri kitap yazarıdır...
Genç yaşta ünlü olmuştur ve çok yeteneklidir.
Kang Seung Yeong'da kafe sahibinin kızıdır aynı zamanda Lee Jin So'nunda asistandır...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...