24 Mayıs 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Lana Del Rey West Coast

Herkese merhabalar efenim!Daha demin Gökçeada'da 6.7 civarlarında deprem olmuş İzmir'de de oldukça hissedildi koltukta yatarken bildiğiniz yay gibi sallandık vallahi.Yaklaşık 1 dk'ya kadar sürdü lambalar ve vitrin hafif sallandı vallahi Gölcük depremini yaşamış bir insan olarak acayip tırstım diyebilirim 2 gün önce de akşam çok hafif sallanmıştık o zaman annemler dahi hissetmemişti ama ben koltuktayken hissettim bir de akşam evde yalnızdım nasıl yusuf yusuf oldum tahmin edebilirsiniz.Daha çok Çanakkale'de hissedilmiş benim çocukluk arkadaşım da orda ne yaptılar acaba ya şimdi bazı kanallar veriyor Çanakkale'de çok dayanıklı olmayan 1-2 evde hasar varmış herhalde...Ben burda korkudan altıma etmişken ordakileri hiç düşünemiyorum.Umarım devamı gelmez diyelim ve bugünlük sadece müzik postu yapacağım.Lana Del Rey'in yeni klibi ve şarkısı West Coast'u izleyelim ve dinlenelim ayy daha fazla yazamıcam elim ayağım titride yahu Allah göstermesin yarrabim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...