3 Mayıs 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Duke Dumont I Got U

Herkese mutlu,sağlıklı ve hep gülen yüzünüzün olduğu bir hafta sonu diliyorum!Ve bu hafta sonuna yine renkli ve eğlenerek girelim.O zaman şarkıyı pek sevmesem de klibine ölüp bittiğim şarkı olan Duke Dumont'un I Got U klibi ile sizi tanıştıracağım.Bilen biliyordur zaten malum Number One ve Dream Tv bu konuda bir numara.Şarkı da pek bir şey yok bildiğimiz müziği hoş olan cıptıs cıptıs club müziği.ama klip ama o klip!Muhteşem öyle bir şey istiyorum adamın kafasına taktığı o şeyden istiyorummmm!Bütün servetimi satar alırdım vallahi onu.(Servetim de kitaplarımdan ibaret herhalde).Hayallerim bir anda gerçekleşmiş olur resmen.Hem tatil ihtiyacınızı karşılamış olursunuz hem de oturduğunuz yerden yeni dünyalara yelken açmış olursunuz ve adamın klibin bazı yerlerinde ki sapık haraketlerinden anladığım kadarıyla da her şeyi hissedebiliyorsunuz.Yani hissetmekten benim kastım yediği yemekler elbette (!)...Ahh bir an Las Vegas'ta limuzinde şehri turlarken bir anda Barcelona'da Tenerife'de ya da en güzeli Miami'de tatil yapıyorsunuz.Egzotik meyveler yerken bir yandan da yakışıklıları kesiyorsunuz.(tabi klipte ki erkek olduğu için kızları).Bir anda Tayland'ta fil üzerinde gezerken bir an da Calafornia'da sörf yapıyorsunuz o güneş,kumsal,kafeler hepsini gitmeden(uçuk yolculuğunu çekmeden) yaşayabiliyorsunuz ahahahah bu klip hayallerimi daha da depreştirdi resmen.Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum ve umarım birileri şu makineyi bir gün icat edebilir buna benzer ilüzyonlar elbette vardır ama yaptıklarını hissedebildiğinden emin değilim.Neyse buyrun izleyelim!
Yerin Dibi Not:Bu ara da dün 2 Mayıs anneciğimin doğum günüydü onun da doğum gününü burdan bir kez daha kutlamış olayım.Malum artık 44 yaşına girdi çocuk gibi pasta kesmez şimdi diye olgun bir anne eğilimi de gösterse de babacığımın içinden geldi gitti pasta aldı bizde aramızda mini bir kutlama yaptık anneciğimde içten içe pek sevindi şimdi de çaktırmayın hani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...