17 Mayıs 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Beyonce Pretty Hurts

Herkese güzel umut dolu bir günden merhabalar efenim!Artık mutlu olalım şu içimin sıkıntısı geçsin istiyorum bu yüzden güzel bir şarkı ile hafta sonuna başlayalım istedim.Aslında bu klip ve bu postta biraz da biz kızlara yönelik olucak diyebiliriz.Beyonce yepyeni albümünden son çıkardığı şarkısı ve klibi Pretty Hurts klibini izledikçe kendimi daha iyi hissetmeye başladım.Aynaya baktığımda kendimi bazen çok ama çok çirkin buluyorum.Stresten ve boolll çikolatanın yarattığı kıpkırmızı sivilceler,kaşlarım bir garip saçlarım döküldüğü için kestirmek zorunda kaldığım için uzun saçlarımı özlüyorum ayrıca çok cılız ve çok ince telli ...Dişlerim ne kadar fırçalarsam fırçalayayım hatta karbonat komasına soksam bile bembeyaz görünmüyor çünkü diş rengi denen bir şey var ne yazık ki o da genetik bir şey benim tercihimde olan bir şey değil ayrıca burnumda pastik gibi kışın başından bu yana tam tamına 8 kilo verdiğim kiloları geri aldım ayrıca sulak alanda büyüdüğüm için baya yüzdüm küçükken bu yüzden omuzlarım çok geniş.Bi havalimanı kurulur yani omuzlarımda...Bu kötü özelliklerimin yanında bazen aynaya baktığımda çok ama çok güzel görüyorum kendimi.Yemyeşil gözlere sahibim annem babam sağolsun çokta güzel orta kalınlıkta dudaklarım var dişlerim dişlek ya da çürük değil en azından oldukça düzgün ve bakımlı hafif bir kırmızı ruj sürünce dudaklarıma oldukça da güzel görünüyor.Omuzlarım geniş olsa da ve çok kilo alsam da boyum 1.75 civarında bu yüzden uzun bacaklara sahibim nasıl giyineceğimi bilirsem bu konuyu da halledebilirim diye düşünüyorum.Saçlarım düzleştirince yine oldukça havalı duruyor.Ayrıca bu yıl sınav vakti olduğu için kilo almam oldukça normal yazın hedeflediğim gibi spor salonuna gidicem 60 olan muhteşem kiloma geri dönücem hatta bu sefer dümdüz harika bir karınada sahip olucam ve sivilcelerde denize girip tuzlu suyla buluşunca biraz da güneş görünce yüzüm ohh cillop olucak :) Anlayacağınız dünyanın en çirkin kadını olduğunu düşünmeden önce kendinizin kötü bulduğunuz yönlerini sıralayın ve onlardan nefret edin sonra güzel bulduğunuz yönleri sıralayın ve onlara aşık olun daha sonra da kötü yönlerinizi aşık olduğunuz yönlere çevirmeye çalışın.Beyonce'un şarkı da da dediği gibi ''Yüzünüzün değil ruhunuzun estetiğe ihtiyacı var.'' ... Bu yüzden kendinizi sevin unutmayın sevilmek istiyorsanız sevmeyi öğreneceksiniz ayrıca sevmekte kendini sevmekle başlar!Sizi seviyorum...XOXO...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...