29 Mayıs 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Film-Göçebe

Herkese merhabalar efenim!Bu film postumuz da yıllar yıllar önce kitabını bir hevesle alıp okuduğum ama şu anda hatırlamadığım bazı olaylar sonucunda kitabı yarı da bıraktığımdan ne anlattığına dair filmini izleyene kadar hiç bir fikrimin olmadığı ama filmi izledikten sonra nereye koydum lan ben bu kitabı anaa 2.el kitapçılığa verdim herhalde dediğim ve için için üzüldüğüm bir film ile karşınızdayım.Evet gayet uzun bir cümle oldu farkındayım!Ben takıntılı bir manyağım malum beni az çok yazılarımdan tanıdınız artık bu takıntılarımdan biri de hiç bir kitabı dünyanın en sıkıcı kitabı da olsa yarım bırakamam bu kitap hayatımda yarım bıraktığım ilk kitap herhalde ama ne oldu da yarım bıraktım o kısmını inanın hiç hatırlamıyorum tee Alacakaranlık manyağı tipik bir ergen olduğum zamanlardı siz düşünün artık tee ne zamandı yani :)
Neyse biz gelelim filme bence gerçekten çok süper ve üzerinde durup düşünülesi bir filmdi.Son insan olsanız siz ne yapardınız?Psikolojik açıdan aslında bir çok alınması gereken mesajı içinde barındıran bir filmdi benim için kızın içinde 2 kişinin birden olması bir kendisi bir içinde ki uzaylı kız ile konuşması o sahneler gerçekten etkiliciydi.Ütopik uzay filmlerini gerçekten pek sevmiyorum fantezi boyutlarımı aşıyor malesef çok duymama rağmen Star Wars'ı bile açıpta izlemedim düşünün bende ki merakı yani(!) ama bu yaz izlenicek listeme de Bilge'nin(şu anda ki en yakın yakın hatta ekstra yakın arkadaşım oluyor her haltımız aynı olduğundan onun zevkine güveniyorum ve film listeme ekliyorum.)tavsiyesi...Sonuç olarak bence siz de bu filmi izlenicekler listenize biran önce ekleyin! :) Konusuna gelirsek:
Dünya bir uzaylı türünün istilasına uğramış ve maalesef insanlık virütik biçimde yayılan bu çok güçlü türe yenik düşmüştür. İnsan bedenlerine hiçbir zarar vermeden bilinçlerini ve ruhlarını ele geçiren ve Wanderer denilen bu tür bir şekilde dünyaya da barışı getirmiştir. İstila sonrası bedeni ve zihni ele geçirilmeden kalan bir avuç insan grubu yakalanmadan yaşamaya çalışmaktadır. Melanie Stryder'dan bu insanlardan biriyken Jared Hower adında hala 'insan' olan bir genç ile karşılaşır ve ikili çok geçmeden aşık olur. Güvenli bölgede olmadıkları için Melanie bir şekilde yakalanır ve istilacıların eline geçer. Bedeni ve zihni artık ele geçirilmiştir. Melanie'nin güçlü duygularını ve iradesini kullanarak yeryüzünde yaşayan son insanların yerini tespit etmeye çalışan güçler, genç kıza tam anlamıyla hakim olabilmişler midir? 
Alacakaranlık serisiyle dünyayı sallayan Stephenie Meyer'ın romanından bilim-kurgu ve gerilim sinemasının başarılı yönetmeni Andrew Niccol tarafından uyarlanarak beyazperdeye aktarılan filmin başrolünü ise genç oyuncu Saoirse Ronan üstleniyor.
Göçebe : Fotograf Max Irons, Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Max Irons
Göçebe : Fotograf Max Irons, Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Saoirse Ronan
Göçebe : Fotograf Diane Kruger
Göçebe : Afis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...