27 Nisan 2014 Pazar

Maydanoz Time:Müzik-Katy Perry Birthday

Herkese öncelikle mutlu pazarlar efenim!Zaman çok çabuk geçiyor bu hafta sonu da geçip gitti bile diyebiliriz.Normalde aktivitelerimizi hafta sonu yaparken bu hafta sonu evde ders çalışmakla geçti malumunuz hafta içinde bol bol gezdim çünkü.Ama yine de gezmelere doyamadım :( İçimde ki bu enerjiyi nasıl dışarı atıcam bilemiyorum eve kapanmak hiç bana göre bir şey değilmiş oysa eskiden tam bir ev kuşuydum o da herhalde evi özlediğimden malum okul dershane bilmem ne derken akşam eve uyumaya geliyordum resmen şu işkence biran önce bitse de elbette mutlu sonla bitse de yaz gelse keyfime baksam :) Neyse şimdilik Katy Perry'nin yeni eğlenceli şarkısı ve klibi ile pazar neşemizi bulalım diyorum ben.Katy bu klibinde her zaman ki gibi şahane bir oyuncu.Hem sesi güzel hem kendi güzel hem de kılıktan kılığa çok komik ve eğlenceli bir klip.Benim en çok kliplerini izlemekten zevk aldığım sanatçıların başında gelir Katy.Her klibi ayrı bir hikaye eğlence ve emek elbette.Yeni klibinden kılıktan kılığa girmiş benim en sevdiğim kılığı ise saçları kıvırcık olan kıro düğün şarkıcısı modunda ki adam bana çok Türkümsü geldi bu adam :) Ama en başarılı olduğu ve elbette en komiği yaşlı straplezci kadındı.O göğüsleri yapmaya baya baya emek harcamış olmalılar.Neyse benden klip hakkındaki yorumlar bu kadar kendiniz izleyip görün Birthday'in  çok eğlenceli ve komik bir klip olduğunu...İyi Seyirler !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...