3 Nisan 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-The Master's Sun

Öncelikle herkese bu muhteşem Allah'ın lütfu olan özel günden merhabalar!Neden?Çünkü bugün benim doğumgünüm nihaha evet kesinlikle ben Allah'ın lütfuyum,yarına yetişemezde öbür güne hazırlayacağım Ben-Doğum Günü postunda da uzun uzun bahsedicem ve elbette fotoğraflarla da desteklenicek.Bugünün dizi postunda izlediğimden bu yana 1 aydır taslaklar da bekleyen muhteşem bir Kore dizisi olsan The Master's Sun var.Aslında bu diziye büyük bir ön yargı ilebaşlamıştım çünkü genelde Kore dizilerinde Romantik-Komedi izleme taraftarıyım vıcık vıcık bol gözyaşlı diziler bana göre değil haliylen fıkır fıkır bir insanım,bugün de 19'u ma girmişim zaten Allahhh içim iyice kaynıyor utanmasam amuda falan kalkcam yapabilsem kafa üstü dönücem neyse abartmadan biz dizimize geçelin.Ön yargılıydım demiştim az önce çünkü Korku-Dram-Romantik Komedi arasında kalmış bir dizi.Ama hem ağladım hem de çok güldüm.Bu iki zıt duyguyu aynı anda bana yaşatan enfes bir diziydi.2-3 günde diziyi bitirdim dersem soluksuz izlediğimi anlamış olursunuz bence zaten.Neyse biz gelelim diziye...Konusu:
Tae Gong Shil (Gong Hyo Jin) çok başarılı ve akıllı bir kadındır.Başından geçen kötü bir olay sonucunda birden hayaletleri görmeye başlar o günden sonra uyku uyuyamaz ve insanlar ona deli gözüyle bakar bir gün ıssız bir yolda tek başına dururken yanından geçen Joo Joong Won (So Ji Sub)'un arabasının önünü keser.Kendini ZORLA arabaya kabul ettiren Gong Shil Joong Won'a dokunduğunda hayaletlerin onu bıraktığını farkeder o andan itibaren Joong Won'a MIKNATIS gibi yapışma kararı almıştır.
So Ji Sub Kore aktörleri içinde oldukça biri ama benim onun izlediğim ilk dizisi ve adamın oyunculuğuna da o mıncırmak istediğim mimiklerine de öldüm bittim.Hele kıza sürekli bi ''Defol'' yapışı var el haraketiyle görülmeye değer.Kızın sakinliği !!Allah'ım!Pasta dizisinde de kıza uyuz olmuştum zaten burda da aynı sakinlik ve uyuzlukta.Ama kızın kendi karakteri böyle sanırım yapacak bir şey yok...
Dizi de ki hayaletlerin hikayesi kısmında oldukça gözyaşı döktüm her hikaye bizim esas oğlanla kızı birbirine bağladı.Vee Kore dizilerinde en gıcık olduğum yine dizinin sonunda kavuştular dizi boyunca Defolll de kıza binbir eziyet et en son bölümde de kıza aşık ol itiraf et ama biz gerisini görmeyelim aşkınızı gizli yaşayın bizim de tadı damağımızda kaldın aman off ! :(
Kızın hayaletleri görmesi adamın çocukken işkence görmesi üzerine Korece okuyamaması aslında ikisi de psikolojik açıdan birbirlerinden beterler haberleri yok tam bir tencere kapaklar...
Kız adama dokununca hayaletleri görmüyor adam kısaca kız için hayalet savar gibi bir şey kız bunu keşfedince tabiri caizse adama mıknatıs gibi yapışıyor ve adamı bol bol da taciz ediyor.Eh bir erkekte bu durumda ne yapar? :)
Benim en sevdiğim sahneyse tabi ki bu sahne ne kadar tatlı görünüyorlar :)
Hayaletler de ayrı bir olay makyajlar yıkılıyor :)
Esas oğlanımız da öyle bir kibir var ki sormayın yahu!Kıza kendine dokunma başı para bile istedi manyak :)Tam bir paragöz doymuyor adam paraya :)
Ve tabi esas oğlanımızın geçmişte bir ölen sevgilisi varmış bu kız bu adamı dolandırmış büyük bir meblağda parayı bir yerlere saklamış başta kızla anlaşmaları bu hikaye üzerineydi eh kız hayaletleri görünce kızın hayaletini bulup parayı nereye sakladığını öğrenecekti.Başta kıza baya uyuz olmuştum bu ikilinin arasına giriyor diye ama sonlarına doğru öğreniyoruz olayın asıl boyutu bambaşkaymış neyse siz bence diziyi izleyin ne kadar harika bir yapım olduğunu görüceksiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...