28 Nisan 2014 Pazartesi

Maydanoz Time:Ben-23 Nisan Çocuk Fuarı Gaziemir-İzmir

Herkese iyi haftalar dilerim efenim!Bu Ben postunda 23 Nisan etkinliğinin son gününde ki yaptıklarımızı paylaşacağım sizinle.Sanırım uzun zaman bir Ben postu yapabilir miyim bilemiyorum malum hep diyorum sınav yaklaşıyor o yüzden etkinlikleri şu ara fazla yapınca uzun bir çalışma dönemine gireceğe benziyorum.Gaziemir 23 Nisan etkinliklerinin son gününde sahne de minikler vardı bu sefer.3 gün boyunca sahne de Sıla,Murat Dalkılıç ve Niyazi Koyuncu vardı.Biz sadece Sıla'ya gidebildik Murat Dalkılıç'a da gitmek çok istedim fakat sınav günlerine denk gelince gidemedik.Güzel bir havayla başlayınca gün bir çıkalım son günde ne var ne yok bir bakalım dedik ama kandırıkçı İzmir havası etkinliğin ortasında 180 derece döndü ve yağmur yağmaya başlayınca evimizin yolunu tuttuk.

Sahne de ilk olarak minik balerinler vardı.Ayy yerim ben onları o kadar tatlıydılar ki.Minicik ayaklarıyla,elleriyle öyle narin ve heyecanlılar ki kendi çocukluğum geldi aklıma vallahi.Anasınıfındayken,ilk okuldayken az gösteri yapmamıştık bizde.O sahne heyecanını aşkını en iyi ben bilirim herhalde.Öğretmenimiz böyle şeyleri pek severdi.Benim sahne aşkımda oradan kalma herhalde.Üniversiteye gidince yapacağım ilk şey herhalde tiyatro kulübünü bulmak olacak :) Fuar son günde olsa dolu doluydu yine.Közde kahvenin kokusu her yere yayılmıştı...

23 Nisan etkinliği olunca benim de içimdeki çocuk hiç rahat durmuyor.Uzun zamandan sonra pamuk şeker yedim ve annecimle (onun koca bebesi olaraktan) fotoğraf çektirdik gök kuşağının altında...

Fuarda sergilenen değerli taşlar çok hoşuma giden (nedense hediyelik eşyalara bayılıyorum.)hediyelik eşya bölümüne bayıldım yine.Kendi evim eminim ıvır zıvırla dolu olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...