8 Şubat 2014 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Lorde Team

Bu müzik postumuzda Lorde Team'i ağırlayacağız...Royals klibi ve şarkısıyla büyük bir çıkış,başarı yakalayan Lorde'nin ilk albümünden yeni çıkan son klibi Team bence Royals'den daha güzel bir Lana havası bu kadında,sesi ince ve yumuşak söyleyişinde karanlık ve soğukluk,sakinlik var bu da bana gerçekten çok huzur veriyor şahsen bir Lana kadar olacağını düşünmesemde Lana'dan daha çok ünlü olmuş,ilgi çekmiş durumda şu anda bilemiyorum ayrıca 17 yaşında olduğu söyleniyor yaşı hakkında bir sürü dedikodu çıkmıştı mahkeme kararıyla küçülttüğü falan söyleniyordu ama bilemedim ama kesinlikle 17 gözükmüyor benden küçük yahu hiçç sanmıyorum gerçi Biberle aynı yaşta olduğumuzu düşünürsek sustum konuşmuyorum sadece yeni Lana'nın kadifemsi sesine bırakıyorum kendimi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Bir Kutup Ayısının Anıları Yoko Tawada

 Herkese merhabalar efenim, Yoko Tawada'dan daha önce Tokyo'nun Son Çocukları diye distopik bir hikaye okumuş ve bunu sizinle paylaş...