18 Şubat 2014 Salı

Maydanoz Time:Film-Vampir Akademisi

Nihahah!Evet en sevdiğim post zamanı!!!Nihayet tam tamına ciddi anlamda 3 yıldır çıkmasını beklediğim serinin filmi vizyona girdi!Ve ben çıktığı ilk gün gittim ve bir rahatladım ki sormayın gitsin!Boru mu tam tamına 3 yıl bekledim,okudum,okudukça binbir senaryo yazdım karakterler,tipler canlandırdım kafamda ama beklediğime değdi be a dostlar neyden mi bahsediyorum elbette benim favori kitap serim olan Vampir Akademisi serisinden...6 kitaptan oluşan seri benim için tam bir efsane,serinin ilk kitabıyla tanıştım tanışalı önce yeni kitabının çıkmasını heyecanla bekledim sonra filminin çıkacağını duyunca deli divane oldum beklemekten ama nihayet gidebildim evettt!!!
O zaman biraz filmden bahsedelim sabırsızlıkla 2.filmini bekliyoruz Alacakaranlık ve Açlık Oyunları serisinden bu yana bu kadar heyecanla beklediğim bir seri daha olmamıştı...
 Lucy Fry'ın canlandırdığı Lissa Dragomir karşımıza çıkarken, kendisinin "tatlı dilli bir sosyetik ve güçlü bir şifacı olduğunu" öğreniyoruz. Lissa'nın bir diğer yönü ise yufka yürekliliği... Ait olduğu klan ise kraliyet soyu olan Moroi.Oyuncu seçimi biraz yavan gibi geldi bana yani en azından Lisa'yı daha güzel ve alımlı bir kız beklerdim ve tabi daha çekingen...
Yarı insan ve yarı vampir, yani Dhampir olarak adlandırılan Rose filmimizin baş karakteri bir çok yönden kendimle özdeşleştirdiğim bir karakter...Kavgacı,korumacı(ki kendisi Lissa'nın koruması gibi bir şey oluyor ),alaycı ve tutkulu...Bence karakter seçimi oldukça güzel insan kitabı okurken aynen bu tarzda birini kafasında canlandırıyor...Zoey Deutch Rose'u canlandırıyor...
 Danila Kozlovsky'ın hayat verdiği Dimitri karakteri ise Rose'un sevdiği öğretmeni daha sonraları ise sevdiği adam olarak karşımıza çıkıyor ki bir sahneleri var abovv anlatılmaz izlenir helede Tanrı diye anılırken Vampir Akademisinde en güldüğüm repliği Rose'un Dimitri'yi üstü çıplakken görünce ''Sende heykel gibisin be yavrum'' demesi eh haksızda sayılmaz hani bildiğimiz taş rolünde burada Dimitri ben daha çok Ben Barnes'ı kafamda canlandırmıştım hatta ilk onun oynayacağını duyunca iştee buuu demiştim ama daha sonradan anlaşamamışlar ama bu da olmuş yani :)
Vampir Akademisi Christian Ozera
Vışş Vışş Amen Tanrım!Bu ne tatlılıktır ne seksiliktir yarabbi!Dimitri neyin hak getire!Kitapta okurkende Chrıstıan'ın çok yakışıklı olduğunu gözümden canlandırmıştım ama gerçeği ile karşılaşınca off bee asıl heykel bu demedim mi dedim elbette bu çocuk Lissa'ya biraz fazla yahu öhömm öhömm neyse iyiydi yani bu da oyunculuğu çok iyiydi(!)...Dominic Sherwood çok iyisin be oğlum !
Filmin özetine gelicek olursak:Yarı vampir yarı insan olan Rose Hataway bu okulda öğrenim gören ve iyi bir korucu olabilmek için var gücüyle çalışan öğrencilerden biridir. Dünyalarında ise iki çeşit vampir vardır: Moroi ırkı, insanlarla uyum içerisinde yaşayıp hava, su, toprak ve ateşten oluşan dört elementten birini kontrol edebilme yeteneğine sahipken; Strigoi'ler de Moroi'lerinkanıyla beslenen kötücül bir türdür. Acımasız Strigoi'leri durdurmakla ve kendi türü olan Moroi'leri korumakla görevli olan Rose ve diğer korucular, bu akademide gerekli eğitimi almaktadır. Yeni dönem başladığında Rose'un eğitmeni değişir ve akademinin en başarılı eğitmenlerinden biri olan Dimitri ile çalışmaya başlar. Bu değişiklik, hem zalim güçlere karşı verdikleri amansız bir savaşı hem de karşı koyamadıkları imkansız bir aşkı doğuracaktır.
Dimitri'nin sürekli Matrix havalarında uzun pardesüler giymesine ayar oldum!
Yayyy şu tatlılıklara bakın !
Şahsen ben kitaplarınada ,filminede oyuncularınada hasta oldum!Biran önce 2.filmi çekmeye başlasalar iyi ederler!
Son olarakta bu resimlerde benden !En sevdiğim haftasonu oldu!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Welcome to Samdal-ri

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bahar tadında bir Kore dizimiz var.Eğer küçük kasabalarda geçen kalp ısıtan aşk Kore dizilerini seviyorsan...