9 Şubat 2014 Pazar

Maydanoz Time:Dizi-Wild Romance

Evet dizi postumuzda Kore dizilerine kaldığımız yerden son hızla devam ediyoruz bugün ki postumuzda Lee Min Ho ve Goong Yoo'dan sonra bir Kore erkeğine sakal bıyığın bu kadar mı yakışır bee deyip sırf dizileri adamı izlemek için izlediğim gerçeği ile beni kendisiyle tanıştıran ilk dizi Wild Romance'yi ağırlayacağız ve elbette bol bol yeni gözdem Lee Doong Wook'tan bahsedicem...Ayrıca yakından bakıldığında ve sakal bıyık kestiğinde çok az bir Enrique iglesias havası var yahu adamda daha ne olsun İspanyol olsun bizim olsun :)
Neyse benim sapıklıklarımı bir tarafa bırakacak olursak gelelim dizimizin konusuna...Bu arada başrolde oynayan kızda çok ama çok tatlıydı helede mimikleri ve o kocaman çipil çipil gözleri,ağladığında ve sinirlendiğinde gözlerinin bir büyütüşü var ki korksam mı gülsem mi bilemedim ama kızda adama göre oldukça iyiydi bence ayrıca çoğu zaman adam kıl bir karakteri oynadığı için ben kızın tarafındaydım ve bol bol İspanyol Korelime sövdüm diyebiliriz...
Gelelim dizinin konusuna; Eun Jae, beyzbolu çok seven, deli dolu, biraz kaçık, korumalık yapan bir kızdır. Martılar ekibinin sıkı taraftarı olan Eun Jae, babasının doğum gününü kutladıkları akşam ParkMoo Yeol ile karşılaşır. Park Moo Yeol ise, Martılar'ı şampiyonluktan eleyen takımdadır ve bunun en büyük nedeni ise kendisi olmuştur. O akşam çıkan tartışmada Eun Jae, asıl çocuğumuzu hırpalar ve olayın internette yayılmasıyla, kızımız Park Moo Yeol'un menajeri tarafından dedikoduların bastırılması için koruma görevine getirilir. Her şey yolunda görünse de en büyük sorun ikilinin birbirine tahammül edememesidir...
Ayrıca dizinin en komik taraflarıysa bir takım yanlış anlamaların olmasıyla bu çiftin birbirlerine tekme tokat (ciddi anlamda)girmeleriydi birisi sporcu birisi koruma olunca güç yarışması oldu elbette ama sonu biraz saçmaydı elbette yine her Kore dizisinde olduğu gibi sonuna kadar sevgili olamadılar ve son bölümün son sahnesinde öpüştüler öyle bitti dizi yahu önceden bi sevgili olunda şu sevgili olmuş hallerinizi bi izleyek ayy çok tatlılar deyip iç geçirek yok anca tüm dizi boyunca birbirlerine tekme tokat girdiler bakıştılar,yanlış anladılar bol bol kıskandılar ama yinede çok tatlılardı helede Lee Doong Wook o nasıl bir tatlılık yahu yirim ben seni yaa yiriiim :)

Burda Lee Min Ho ya çok benzemiş yanaklar ısırılır :)
Buda ayrı tuhaf bi karakter :)

Kılll gıcıkkk dizi boyunca sövdüm sanaaa !!




Son resimde kızın gözler dikkat :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...