18 Şubat 2014 Salı

Maydanoz Time:Dizi-The Greatest Love

The Greatest Love Kore dizileri içinde hiç bir bölüm sıkılmadan,atlamadan yeri geldiğinde şen kahkahalar attığım helede başroldeki adamın ses tonu,tipine ve haraketlerine bittiğim bir diziydi...Diziye en başta fazlasıyla ön yargıyla yaklaşsamda bu zamana kadar nasıl olurda böyle bir komediyi izlemedim diye kendi kendime hayıflandım doğrusu ve açıkçası 1 günde bitirdim zaten 16 bölümlük çıtır çerez diziler biz kaç sezonluk Amerikan filmlerine bitirdik be a :)Dizide unutulmayacak şeylerden biri mutlaka ;Ding Dong'tur adamın öyle bir Ding Dong demesi var ki görülmeye değer hani...Başta adam soğuk nevale kendini beğenmiş biri olucak dizi boyunca adama kıl olucam kızı tatlış bulucam derken Project Boss'ta olduğu gibi yine adamın tatlılıklarını izledim böyle bi karakter cidden var mı yahu?Ah annem ya bir de kalbi yapay olduğu için sürekli kalp atışlarını dinleme huyu var kalbi hızlandığında daha doğrusu 60-90 sınırını aştığında ki o gözlerin büyümesi,o kapıldığı endişe hay Allah'ım ya ah tabi birde patates yetiştirmesi ve patates infazı yapması :)Ayrıca sakal bıyık kesmeden önceki hali daha tatlıydı yahu neden dizinin ortasında kesti ki yani Wild Romance'te Wook'ta aynısını yaptı safi uyuz oldum :(
Neyse daha fazla spoiler yapmadan diziye geçelim...
Konusu :Ae Jung, popülaritesi sönmüş eski bir kız grubu üyesidir. Katıldığı bir TV şovunda, son zamanların gözdesi Ko Jin ile evli rolü yapar ve böylelikle Ae Jung, Ko Jin ve Ae Jung'un grup arkadaşı Se Ri kendilerini bir aşk üçgeninde bulurlar. Pil Joo ise eğlence sektörüyle hiç ilgilenmeyen bir doktordur ancak şans eseri tanıştığı Ae Jung'a aşık olur. 

Ahah kıza sürekli kalbini dinletmesi :)
Ve tatlış didişmeleri...
Ve hayranlardan gelen mesajlar :)
Ev sahneleri hem dramatik hem komedi :)
Kız tam bir şapşirik :)
Ahh evet 5 dk'cık da olsa Gumiho'nun tatlışı da diziye konuk oldu o tatlış gülümsemesiyle içimizi ısıtıp çıktı diziden :)
Bir çoğu dizideki doktora üzülsede ben baştan beri sevemedim yahu bir nursızluk var veledin suratında :)
Aynı nursuzluk bu kızda da var kötü karakterler çok iyi seçiyorlar yahu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...