13 Şubat 2014 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-Scent Of A Woman

Muhteşem Kore dizilerini biraz geç farkettim ama tam farkettim o kadar güzel,komik ve eğlenceliler ki hem en fazla 16 bölüm olduğundan sıkmıyor hem de çeşit çeşit oyuncu ve konu keşfetmiş oluyorum sırada ki dizimiz elbette ki yeni gözdem Bay Wook'tan tutku dolu Scent Of A Woman dizisi daha önce Al Pacino'nun baş rollerinde olduğu aynı adı taşıyan bir film olmuş sanırım birazda ondan esinlenerek yapılmış bir dizi tema daha çok Tango eh tango demek malumunuz tutku demek ben de tutkuya bayılıyorum!Helede Wook'un olduğu yerim ben onu ya öyle tatlı ki,kibirli ama çocuksu dıştan kötü görünüp içten pamuk kalpliyi oynamayı çok iyi beceriyor ya o değilde baş roldeki kadına ayar oldum gerçi Kore'de çok meşhur ve çok beğenilen bir oyuncuymuş ama kadın çok kadın yahu benim Wook'u ma biraz kart kaçmış gibi sanki,ona rağmen tutku ve dans dolu sonlarına doğru yine bol miktarda saçmalayan ve yalapşap bir finali olan Kore dizisiydi...
Dizinin konusuna gelecek olursak:Esas kızımız Lee Yeon Jae yıllardır aynı turizm şirketinde çalışan, korktuğu için kendisine yapılan zorbalıklara, haksızlıklara ses çıkaramayan 34 yaşında bir kızcağızdır.. Bir gün şirkete gelen başkanın oğlunu görür ve bir anda aşık olur. Kang Ji Wook uzun, yakışıklı, kültürlü vs. vs. hayallerdeki oppadır kısacası.. Ama.. Kızımız bir kaza nedeniyle tesadüfen gittiği hastanede safra kesesi kanseri olduğunu öğrenir. Hem de bunu odunluğuyla ünlü ilkokul arkadaşı Cha Eun Suk haber verir ona.. Ve Yeon Jae kendi hayatında bir devrim yapıp hesaplarındaki tüm parayı çeker ve bastığı gibi hayallerini süsleyen Okinawa’ya gider.. İş için aynı şekilde Okinawa’da olan Ji Wook ile tanışacaklar ve olaylar gelişecektir...

Huu tutku dolu sahnelerden biri :)


Ahh ahh ağız burun o çipil gözler yenir ya içim gitti vallahi izlerken ...

Vayy arkadaş ve Tango sahnesiydi ama baştan baştan aç izle :)
Yaaaa şu tatlılık yaaaaa................
Sana hediyem var ?NE?Ben :)
Bir de Wook'un bir duş ve kas manzarası sahnesi varmış fotoğraflar falan varda biraz daha bakarsam kalpten gidicem o yüzden size bu kadar Wook yeter o benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...