14 Ocak 2014 Salı

Maydanoz Time:Film-Ateşi Yakalamak

Uzun zamandır film izlemeye vakit bulamadığımdan haliylen öneri film postuda çıkaramıyordum sizin için ama geçen günlerde nihayet uzun zamandır çıkmasını beklediğim Açlık Oyunları serisinin ikinci filmi Ateşi Yakalamak'ı izledim birinci filmi kadar güzel ama tabi bir kitabın verdiği zevki vermiyor izlerken...Üçüncüsüde seneye üniversite arkadaşlarımla izlerim inşallah şöyle sinemada çekilmiş boy boy fotolarımızıda koyarım inşallah manşallah deyip filme geçelim...
Serinin ikinci filmi olan Ateşi Yakalamak'ta nihayet artık isyan vakti yanlış anlamayın anarşist bir kişiliğim yok fakat haksızlığa ve zulme gelen bir insan değilim yazarının tahminimce Amerika keşfedilmeden önce Amerika'da varolduğu sanılan 13 sömürge kolonisinden ilham alarak kurgulaştırdı bu yüzden aslında tam bir bilim kurgu filmi sayamayız olaylar daha çok başroldeki Katniss çevresinde oluşsada aşk,özgürlük,bağımsızlık,olaylar karşısında soğukkanlı olma gibi duygular çevresinde de oluşuyor...Ayrıca bu filmde Jennifer Lawrance cidden büyüleyici gerçek hayatta cidden artık montofon biri olduğunu düşünsemde filmde cidden çok seksi,soğuk bir güzelliği var o güzelliğinden bi kız olarak ben bile çok etkilendim erkekleri düşünemiyorum artık...









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...