19 Ekim 2013 Cumartesi

Maydanoz Time:Müzik-Rihanna Pour It Up

Bu müzik postumuzda benim için popun kraleçisi Rihannayı ağırlayacagız son klibi Pour it up izleyenler bilirki Mileyin klibinden daha bir fena Riri üllü olduğundan beri nasıl açsamda şu koca kalçalarımı göstersemden derdinde elbette klipte şarkıdan çok cinsellik ön planda ben Riri nin şahsen hoppidimhoppidim tipi şarkılarındansa böyle biraz daha rape kaçan tarzını seviyorum bu kadına her şey yakışıyor ben ne desem boş yani ayrıca Miley ağzıyla kuş tutup soyunsa bile bu kadın kadar seksi olamaz Beyonceda öyle melezlikten gelen bir tropikal seksilik var neyse bu kadar +18 yorumlardan sonra şarkıya gelelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...