6 Ekim 2013 Pazar

Maydanoz Time:Kitap-Kütüphanem

Bugün kitap postumuzda kütüphanemde bulunan ve benim okumaktan zevk aldığım serilerden biraz bahsedicez şimdilik kendi çapında bir kütüphaneye sahip olsamda en büyük hayalim kendi evimde bir okuma odası kurmak şöyle duvardan duvara rafların olduğu raflarda popüler kitaplardan klasiklere kadar hem gözümüze hemde aklımıza hitapeden kitapların olmasını çok istiyorum neyse biz gelelim asıl konumuza öncelikli olarak Steıg Larsson un ölümünden sonra bir kez daha basılıp adamı ölümünden sonra meşhur eden serisi Milleryum Serisi olarak geçen seri var ilk kitabı Ejdarha Dövmeli Kız,ikinci kitabı Ateşle Oynayan Kız ve serinin son kitabı Arı Kovanina Çomak Sokan Kız oluyor kurgusuyla beni kendine baglayan bir seriydi.Daha sonra şuanda ikinci filmi çekilen Suzanne Collinsin Açlık oyunlari serisi var ikinci kitap Ateşi Yakalamak son kitap ise Alaycı Kuş.Devaminda,bir zamanlar fenomen olan filmleride inanilmaz ilgi gorulen Stephene Meyer'in Alacakaranlık serisi var,ikinci kitabi Yeni Ay,üçüncü Tutulma ve serinin son kitabı Şafak Vakti.Daha sonra 14 Şubatta filmi vizyona girecek olan benim en sevdigim seri Vampir Akademisi serisi,ikinci kitabı Buz Öpücük,üçüncüsü Gölge öpücük,dördüncüsü Ruh Bağı,beşincisi Kan Sözü ve son kitabı Son Fedakarlık var.Devam edersek,ilk başlarda ilgiyle okuduğum ama son kitaplarina dogru canimi sıkmaya baslayan biri seri olan İşaret serimiz var.ikinci kitabi İhanet,Seçilmiş,Vahşi,Av,Baştan Çikarilmis,Yanmis,Uyanmis olarak sanirim daha devam ediyor ama ben bu kadarini okudum neyse siradaki serimiz en sevdigim yerli yazarlarimizdan olan İpek Ongun'nun Bir Genc Kızın Gizli Defteri var,ikinci kitap Arkadaşlar Arasinda,Kendi Ayaklari Üstunde,İste Hayat,Simdi Dugun Zamani,Hayat Devam Ediyor ve Günler Akip Giderken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...