15 Ekim 2013 Salı

Maydanoz Time:Dizi-The Carrie Diaries

Şu aralarki yabancı favori dizim 2.sezonu 25.Ekimde baslayacak olan Carrie Diares oluyor.Basrollerinde saclarini cok begendigim AnnaSophia Robb,basta Kıvanc Tatlitug misali bir sarisinligi oldugu icin hicte hazetmedigim ama ilerleyem bolumlerde aksanina ve cool ses tonuna bayildigimdan sempatimi kazanmaya basaran Austin Butler var 80'li yillarin Amerika gencligini anlatmasida ayri bir guzellik benim icin cunku o vatkalar,bol salvarlar,can't touch this tarzi danslar tam benlik bayiliyorum o senelere o kulture neyse 1.sezonunu izleyip bitirdim internettenndaha bir hafta dahi olmadan eger derslerden vaktim olursa 2.sezonunu Tv den takip edebilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...