7 Ekim 2013 Pazartesi

Maydanoz Time:Ben-İzmir Gaziemir Gripin Konseri

Dün akşam babişkomla birlikte bu soğukta kıçımız dona dona Gripin konserine gittik bu arada babamın hakkini nasil oderim bilmiyorum onu cok seviyorum,uzun zamandir konsere gitmemistim en son hatirladigim konser Samsundayken Fanta Genclik Festivali altinda Emre Aydin ve Sertap Erener konseriydi kuzenlerimle birlikte gitmistim Mersinde hic konsere gitme firsatimiz olmadi malum her yere uzakti evimiz acikcasi hic sevmiyordum orayi iyiki tasindik geldik en azindan gecligimi guzel bir evde guzel bie sehirde İzmirde gecireyim oyle degil mi neyse havaya ragmen cok eglendik oldukcada kalabalikti daha cok genclik vardi haliylen simdiki genclik beni olduruyor helede erkekler adamlarin tek zevki sigarayi havaya dogru ciks bir sekilde uflemek ve bu havada buz gibi bir birayi bir dikiste bitirmek cidden cok koflar neyse Gripinin olisti Birol Abi hastaydi aslinda canim ya o haliyle bile sesi cok guzel cikiyordu yinede iki saat boyuna bir yandan cayini icti bir yandanda bizi kopardi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...