18 Eylül 2013 Çarşamba

Maydanoz Time:Müzik-Miley Cyrus Wirecking Ball

Tabi ki bu ayın müzik bölümünde Miley hanimi agirlayacagim bakin oncelikle sunu soylemek isterimki ben kimsenin hatersi felan degilim ki olmamda ortada bi emek var sonucta ve insanlari tanimadan onlar hakkinda sallayip tutmak benim isim deil ve bu cok kirici bir sey elbette neyse psikolojik bu dersten sonra miley hanimcagizimizin yeni populer klibini sizlere bir kez de ben sunuyorum onceden uyarayim biraz +18 bir klip denebilir miley illudenmi gulluden mi ben bilmem ama bu sefer baya acilip sacilmis ayrica bu klipte ayrildilar dedikosu dolastigi sevgilisi liamada bi gonderme varmis gibi geliyor ben yikim gullesi gibi geldim ama sen beni yiktin diyor ayrica klibin basindan sonuna kadarda hep bi ofke hayalkirikligi icinde klibin basinda gozyaslarini goruyoruz ortalarinda kendine tokat atiyor neyse ben susayimda siz klibi izleyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...