19 Eylül 2013 Perşembe

Maydanoz Time:Film-Hayalet Gemi

Film postlarini oldukca eskilerden tutuyorum herhalde ama nedendir bilmiyorum küçükken izledigim bazı filmler öyle bi beynime kazinmişki ömrüm boyunca unutmam bir daha hiç diyorum şimdi size şiddetle tavsiye edecegim film benim hayatimda izledigim ilk korku filmi 2002 yapimi amcamlarda dvd de izlemistik diye hatirliyorum korku filmi izlemek o yaslarsa nasildir tahmin edebilirsiniz battaniyenin altinda ve aksama uyuyamayacaginiz icin kesinlikle tek izlememelisiz ve yalniz yatmamalisiniz neyse kotu roller hep tatli cocuklara mi verilir ben bilmemde buradaki kotu cocuk baya fena ohomm neyse buyrunuz Hayalet Gemi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...