19 Eylül 2013 Perşembe

Maydanoz Time:Dizi-Pretty Little Liars

Bu dizi postunda yabanci bi diziyle Pretty Little Liars ile devam edicez 5.sezonunda olan dizinin ben malesefki daha 2.sezonundayim inanin izlemeye vaktim su siralar pek yok ama izlemek ve yeni bolumlerinide tv den takip etmwk cok istiyorum aslina bakarsiniz bu dizi kitaptan uyarlanma benim kucukken serisini okudugum bir kitapti onun dizi halinw getirildigini tesadufen ogrendim kitabini baya begenince dizisinede merak saldim acikcasi bi itirafta bulunmak gerekirse benim bi diziyi takiplemem icin o dizede favori bi yakisikli oyuncum olmali,onada bi ara gelicem,basrollerinde odul torenlerinde gordugum guzellerden ki kendisi favori guzellerimden oluyor Lucy Hale,daha once bir kac genclik filminde denk geldigim ve favori guzeller listeme girmeye basaran,o listeyede bi posta deyenicem,Ashley Benson,Shay Mitchell,Troian Bellisario ve dizideki yakisikli ogretmenimiz İan Harding var...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : Queen Of Tears

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de şu an güncel olan bir diziden bahsedicem. Baş roldeki adamı çok sevmesem de onun baş rolünde olup da ...