19 Eylül 2013 Perşembe

Maydanoz Time:Ben-Lise Mezuniyetim

Lise bitti okul bitti artık yas 18 oldu be a simdiki postumda sizi okuldan duzenlenen,malesef, mezuniyet torenine goturucem gonul isterdiki sizi bilmemne otelinin havuz basinda yapilmis ve eteklerimin ucus ucus oldugu fotolarla karsilastirayim sizi ama daha beni yeni taniyorsunuz dostlar bu tip konularda ne kadar sanssiz oldugumdan bahsetmek isterim ortaokul mezuniyet tornim dahi olmadi en son ilk okuldan ortaokula gecerken olmustu ondada bucurukte be a hic bisey hatirlamiyorum bilem neyse bu yapilanada sukredip benim icin guzel bir ani olarak kalmasi dilegiyle diyelim umarim universitede icime sinen bir mezuniyet yasarim ve bunuda sizlerlen paylasirim...Her seye ragmen guzel bir geceydi tum arkadaslarim ordaydi kotu gecen ygs nin moral bozuklugu o gun kimsede yoktu herkes heyecanli ve mutluydu kimse kimseyi ilk bakista taniyamiyordu gece elbisesi bin ton makyaj yapili saclar ayrica okuluda cok guzel suslemislerdi ben kisilerden cok okulu taniyamadim ilk once yemin ve diploma toreni yapildi ardindan pasta havaifisek ve dilek balonlarini ucurma merasimi oldu ardindanda malumunuz hadi gencler pistte dokturmeye olduk derken mudurumuzun sagolsun yarin sbs var diye saat 11dahi olmadan eglenceyi yarida kesti ve sove sovede olsa evlerimize dagilmak mecburiyetinde olduk zaten bu kadar guzel gitmesi bir mucizeydi ya hadi neyse iyi analim okulumuzu...

Kepli resim bu resim malumunuz ilelebet vitrinleri süslicek anneannemlere babaannemlere bi bekar oğlan geldiğinde bak işte bu da bizim kız denicek(Niye elalemin oğluna gösterirsiniz ki resmimi)!!

Diplomasını almış toy kız şirinliği...60 kiloya düşmüşüm ama yanaklar !!!

Rezil kedi makyajımı görmeniz için yakından çekindim kırmızı ruh siyah eye-liner neyimize yetmiyordu be hacı nedir bu gözlerimin etrafına sürdüğün aydınlanma!

Her yerde zorlu bir sırıtma illa dişimi görecek babam :( Makyajım zaten iğrenç okulun bahçesinde mezuniyet yapmışız nasıl sırıtıyım beennn!

O gecenin tek güzel şeyi kardolarımın yanımda olmasıydı ve o geceyi hep beraber kutlamamızdı...

Dilek balonu uçurma seansımız çok güzeldi benim kini babam uçurmaya çalışırken bende kankam Nuhcan'ı çektim yazık o da bi başını çabalıyordu ama babamdan daha iyi becerdi onun ki uçtu gitti benim ki uçtu uçtu sonra okulun arka bahçesine düştü pis dilek balonu kandırdı beni ama bak yine de bu seneye kaldım her şeyde bir hayır varmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kore Dizisi : A Good Day to Be a Dog

 Herkese merhabalar efenim, Fantastik Kore dizilerine devam ediyoruz.En son bu diziyi izledim ve acayip hoşuma gitti.Kızın bir erkekle öpüşü...