18 Eylül 2013 Çarşamba

Maydanoz Tİme:Ben-İzmir Alsancak

Uzun zaman oldu maydonuzluk yapmayalı özgürce yazı yazmayı özlemişim be umarım sizde beni şimdı olmasada bir gün özlersiniz mersinden izmire tasındık ve bu yazım bu taşınma ve malu,unuz üniversite işleriylen geçti neyse Şimdilik bu kadar diyebileceğim sonuçta daha Tanışma aşamasındayız ve ben bu bloggerlık konusunda baya bi acemiyim ki zaten bi pucca bi buse terim olmak derdindee değilim özgürce zaman geçirip sizinle bir şey paylaşma derdindeyim bi nevide teknolojik günlük diyebiliriz aslında neyse size bugün ben bu aralar ne haltlar yiyorum tarzi bir post sunmuş olacağım ben bu aralar dostlar açıkçası izmiri keşfediyorum ve ilk hedefimizde Alsancak oldu...

 Öncelikle ailecek gittiğimizi belirtmem lazım burada kardeşim sude ile birlikte alsancak sahilindeyiz o gün hava çok rüzgarlıydi deniz tam anlamıyla yemyeşildi ve dalgalar kıyıya olanca nefretiyle vururken bizde foto çekinmek uğruna biraz ıslanıp bu öfkeden nasibimizi almış olduk
Gezilecek çok yer vardı fakat biz sadece kordonu ve alsancak sahilini ve çarşıyı gezdik




Gündoğdu Meydanını nihayet görmüş olduk hani şu televizyonda her gösterinin merkezi olan meydan :)
Gezmelerden yorulunca bir yere oturup kola ve pizza hüplettik :)
Vee mutlu son güneşe teslim olaraktan gerisin geriye izbanımıza binip evimize geri döndük :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...